قرارداد همکاری راه اندازی اولین مرکز رشد اقماری در دانشگاه پیام نور استان مرکزی امضاء شد
قرارداد همکاری راه اندازی اولین مرکز رشد اقماری در دانشگاه پیام نور استان مرکزی امضاء شد

در جهت توسعه مستمر ارتباط دانشگاه و نخبگان علم و فناوری استان مرکزی با صنعت و جامعه،قرار داد راه اندازی اولین مرکز رشد اقماری در دانشگاه پیام نور مرکز محلات مطابق با دستور العمل ها و مقررات وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری امضاء شد.

دکتر محمود شیخ الاسلامی هدف از این اقدام را توسعه زیر ساخت های کارآفرینی و نوآوری و حل چالش های اجتماعی دانست و افزود: به حول قوه الهی با راه اندازی این مرکز در دانشگاه ظرفیت های لازم برای دانشجویان و فارغ التحصیلان برای اشتغال فراهم خواهد شد.
رییس دانشگاه پیام نور استان مرکزی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت و اشتغال جوانان بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد گفت: یکی از دغدغه های ما این است که دانشجویان و فارغ التحصیلان ما به حال خود رها نشوند و در تلاش هستیم که ظرفیت هایی را که می توانیم در حد توان ایجاد کنیم .
دکتر رفیعی رییس پارک و علم فناوری استان مرکزی هم ضمن اظهار خرسندی از فرصت همکاری به وجود آمده ، اظهار داشت: با راه اندازی مرکز رشد اقماری در دانشگاه پیام نور شهرستان محلات بستر لازم برای جذب کارافرینان و اشتغال دانش آموختگان در قالب واحدهای فناور فراهم خواهد شد.