نحوه پرداخت وام شهریه دانشگاه پیام نور اعلام شد
نحوه پرداخت وام شهریه دانشگاه پیام نور اعلام شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با اعلام نحوه پرداخت وام شهریه در سال تحصیلی جدید گفت: وام های شهریه دانشگاه پیام نور مطابق سال گذشته، شامل وام صندوق رفاه وزارت علوم و وام قرض الحسنه بانک های مهر و انصار خواهد بود.

به گزارش یوپنا، دکتر محمدهادی امین ناجی با عنوان اینکه مهم ترین اولویت دانشگاه پیام نور به ویژه در شرایط اقتصادی فعلی ، رفع دغدغه و نگرانی خانواده ها برای پرداخت شهریه تحصیلی است، افزود: صندوق رفاه وزارت علوم در سال گذشته با افزایش اعتبار ویژه دانشگاه پیام نور، بیش از ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات مالی و شهریه ای به دانشجویان این دانشگاه پرداخت کرد و در نظر داریم امسال نیز اعتبار ویژه ای برای دانشجویان این دانشگاه درنظر گرفته شود.

وی با اشاره به اطلاعیه جدید صندوق رفاه وزارت علوم تصریح کرد: کلیه دانشجویان برای انجام هر فعالیتی در سامانه صندوق رفاه نیاز به کد اعتبار سنجی ارسال شده به تلفن همراه به نام خود را دارند و باید برای استعلام ثبت احوال شماره تلفن همراه کلیه دانشجویان با کد ملی، نام و نام خانوادگی و کلیه اطلاعات فردی دانشجو تطابق داشته باشد.

وی افزود: دانشجویان برای استفاده از وام شهریه صندوق رفاه باید هر چه سریعتر نسبت به تهیه سیم کارت به نام شخص دانشجو اقدام کنند.

وی همچنین به دیگر وام های شهریه دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: علاوه بر صندوق رفاه دانشجویان، طی قراردادهای دانشگاه با بانک های عامل ، کل شهریه دانشجویان را در قالب وام و با سود کمتر از ۲ درصد پرداخت می شود.

وی با عنوان اینکه در سال گذشته  بالغ بر ۹ میلیارد تومان وام شهریه به دانشجویان با سود کمتر از ۲ درصد فراهم شد، تاکید کرد: جزئیات نحوه پرداخت وام های شهریه این دانشگاه به زودی و از طریق پرتال دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir اطلاع رسانی خواهد شد.