رئیس جدید دانشگاه پیام نور ماهشهر معارفه شد
رئیس جدید دانشگاه پیام نور ماهشهر معارفه شد

معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام نور واحد بندرماهشهر با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر، مدیر نظارت و ارزیابی ، مدیر روابط عمومی ستاد استان و جمعی از کارکنان واحد ماهشهر برگزارشد.

در این مراسم ، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر اظهار کرد: جایگاه دانشگاه به ویژه دانشگاه پیام نور بسیار خطیر و پر اهمیت است به همین دلیل خود را ملزم به همراهی و همکاری با این مرکز آموزش عالی می‌دانیم.

عادل عکرش افزود: تعالی و تربیت دانشجویان نخبه به عنوان سرمایه‌های انسانی ضامن بقا و توسعه همه جانبه کشور است و دانشگاه پیام نور در این راستا نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.

وی در ادامه با تقدیر از خدمات رئیس سابق دانشگاه پیام نور واحد بندر ماهشهر، خاطرنشان کرد: امیدوارم خدمات گذشته در این واحد دانشگاهی توسط رئیس جدید تداوم پیدا کند و شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون این مرکز دانشگاهی باشیم.

درادامه رئیس پیشین دانشگاه پیام نور واحد ماهشهر نیز در این مراسم اظهار کرد: بیش از ۹ سال در مسئولیت ریاست دانشگاه پیام نور واحد بندرماهشهر در خدمت مردم فهیم این شهرستان بودم و این موضوع را از افتخارات و توفیقات زندگی خود می‌دانم.

عیسی رحیمی گفت: مردم بندر ماهشهر لایق و مستحق بهترین‌ها هستند و متأسفانه به حق خود نرسیده‌اند. بدون تردید افتخارات و دستاوردهای کسب شده توسط دانشگاه پیام نور واحدبندر ماهشهر با کمک و همیاری همین مردم و همچنین مسئولان شهرستان بوده است.

وی ادامه داد: این واحد دانشگاهی در سالیان اخیر توانست نخبگان زیادی را به کشور معرفی کند. افرادی که هم‌اکنون در بزرگ‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های کشور در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.

رحیمی متذکر شد: رئیس جدید دانشگاه پیام نورواحد بندر ماهشهر از افراد لایق، کارآمد و مدیر است و بدون شک در این مسئولیت در جایگاه خدمت به مردم و ارتقاء این واحد دانشگاهی توفیق بسیاری خواهد داشت. در حقیقت وی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای تصدی این مسئولیت وجود داشت.

رئیس جدید دانشگاه پیام نورواحد بندرماهشهر نیز در ادامه این آیین گفت: بسیار خوشحال و خرسندم که در شهری مسئولیت گرفته‌ام که مردمانش به خونگرمی، صفا و صمیمیت و تلاشگری شهره‌اند و بدون تردید در این مسیر وظیفه سنگینی بر دوش خواهم داشت.

رضا یوسفی حاجی‌آباد اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا دانشگاه پیام نور واحد بندر ماهشهر جزو سه دانشگاه برتر استان قرار بگیرد و مردم این شهرستان شایستگی و حق این را دارند تا از تحصیلات تکمیلی در این واحد برخوردار شوند.

در ادامه این آیین نیز مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور استان خوزستان اظهار کرد: جابجایی‌ها در سطوح مدیریتی دانشگاه پیام نور یک امر و موضوع کاملاً بدیهی و طبیعی است و در این تغییر مدیریتی از مسئولیت اجرایی رئیس سابق دانشگاه پیام نورواحد بندر ماهشهر کاسته و بیشتر در حیطه علمی به فعالیت خواهد پرداخت.

محمدحسن فردوسی ادامه داد: در مقابل از مسئولیت‌های علمی رئیس جدید این واحد دانشگاهی کاسته و وی وارد دریای مسئولیت اجرایی خواهد شد و سوابق مدیریتی وی زمینه‌ ساز توسعه و پیشرفت دانشگاه پیام نور واحد بندر ماهشهر خواهد بود.

در پایان این مراسم حکم انتصاب دکتر رضا یوسفی حاجی آباد توسط عارف کعبی مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان خوزستان قرائت و توسط معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر به وی اعطا و از تلاش‌ها و خدمات عیسی رحیمی رئیس پیشین دانشگاه پیام نور واحد بندر ماهشهر تقدیر شد.