نشست صمیمی ریاست دانشگاه پیام نور با بسیج کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد
نشست صمیمی ریاست دانشگاه پیام نور با بسیج کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد

رییس دانشگاه پیام نور در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس متناسب با آن تهدید، بسیج در برابر دشمن آرایش گرفت و در بعد از جنگ نیز که تهدیدات دیگری متوجه کشور بود، همیشه بسیج حضور فعالی داشته است، افزود: اهمیت و قداست این دفاع […]

رییس دانشگاه پیام نور در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس متناسب با آن تهدید، بسیج در برابر دشمن آرایش گرفت و در بعد از جنگ نیز که تهدیدات دیگری متوجه کشور بود، همیشه بسیج حضور فعالی داشته است، افزود: اهمیت و قداست این دفاع موجب شد تا مردم انقلابی و مذهبی نگاه متفاوتی نسبت به جنگ پیدا کنند و هر کس به دنبال یافتن نقش خود در این جنگ تحمیلی بود.
وی خدمت به مردم و درک مشکلات مردم را جزو اصلی‌ترین وظایف بسیج دانست و افزود: تبدیل کردن تهدیدات به فرصت‌های سازنده جزو رسالت‌های بسیج است.
وی همچنین افزود:وحدت و همبستگی بین کارکنان لزومه فرهنگ بسیجی است و با داشتن خلوص نیت و اخلاص میتوان در برابر جنگ اقتصادی و جنگ روانی دشمنان فائق شویم.
در ابتدای این نشست محمدی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارکنان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس به تشریح اقدامات این حوزه در مقابله با ویروس کرونا پرداخت.
وی گفت:هفته دفاع مقدس امسال با سایر سالهای گذشته متفاوت است و علت آن هم فقدان سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد گرچه روح و فکر ایشان در میان ما و در دلهای ما تا زمانی که زنده باشیم باقی خواهد ماند.
فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور افزود: کارمندان بسیجی علاوه بر اینکه در خط مقدم علم و دانش حضور داشته اند در کنار اساتید و دانشجویان و سایر همکاران علمی و اداری برای فتح قله ها علم و معرفت تلاش می کنند .
وی ادامه داد: یکی از ماموریت های مهم و سنگین دیگری نیز که به عهده انان است حفظ و نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی، ولایت مداری، مقاومت ،ایثار، جهاد, شهادت، خودباوری دینی و ملی و نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و کمک به دانشگاه در ترویج فرهنگ خدمت به همکاران در بدنه اجرایی می باشد.