دانش آموختگان دانشگاه پیام نور یکی از عوامل موثر در توسعه پایدار جزیره می باشند
دانش آموختگان دانشگاه پیام نور یکی از عوامل موثر در توسعه پایدار جزیره می باشند

مهندس محمود عامری سیاهویی رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی با مهندس حمزه بی نیاز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ابوموسی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش یوپنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ابوموسی در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه پیام نور ابوموسی خدمات شایانی برای این جزیره داشته است، افزود: دانش آموختگان این واحد دانشگاهی نیروهای مورد نیاز ادارات و دستگاههای اجرایی را تامین کرده و با وجود پیام نور در آینده نیز کمبود نیروی انسانی نخواهیم داشت

مهندس بی نیاز با اشاره به اینکه نیروی انسانی هرجامعه، ثروت ملی هر کشور محسوب می شود، اظهار داشت: قطعا دانش آموختگان دانشگاه پیام نور ابوموسی یکی از عوامل مؤثر و تأثیرگذار در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جزیره می باشند.
وی اظهار داشت: انتظار می رود فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد پیام نور نیز در توسعه پایدار این جزیره همکاری نمایند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ابوموسی قول مساعد و همکاری ویژه در خصوص خدمات رسانی و تردد به دانشجویان و اساتید را ابراز نمود.
در ادامه این دیدار رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی،گفت:ارتباط و تعامل خوبی بین دانشگاه و ارگانها وجود دارد و استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان، قطعاٌ در توسعه پایدار این جزیره نقش دوچندانی دارد.

عامری سیاهویی از تمدید مهلت ثبت نام و پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور تا ۱۴ مهرماه، خبر داد و افزود: علاقمندان به تحصیل می توانند جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.
وی با اشاره به اینکه طی تفاهم نامه که از سوی ریاست عالیه دانشگاه پیام نور با بانک مهر منعقد شده است، تبلت و گوشی هوشمند در قالب کالا کارت به دانشجویان اعطا خواهد شد.
رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی در پایان با اشاره به شروع بیماری کرونا، اظهار داشت:کلاس های دانشجویان به صورت الکترونیکی و مجازی است و نیازی به حضور فیزیکی دانشجویان در ایام کلاسها و امتحانات نیست.