مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور خبر داد:توزیع کارت آزمون پایان ترم از ۲۳ آذر در سیستم گلستان/ لزوم پرداخت کل بدهی برای اخذ کارت آزمون
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور خبر داد:توزیع کارت آزمون پایان ترم از ۲۳ آذر در سیستم گلستان/ لزوم پرداخت کل بدهی برای اخذ کارت آزمون

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی زمان توزیع کارت آزمون پایان ترم از ۲۳ آذرماه عنوان کرد و افزود: کلیه دانشجویان برای اخذ کارت آزمون ملزم به پرداخت کامل بدهی خود هستند .

به گزارش یوپنا،امیرحسین بهروز اظهار داشت: کارت آزمون در تاریخ فوق الذکر برای آن دسته از دانشجویانی که بدهی شهریه خود را تسویه نموده اند، در سیستم جامع گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir قابل دسترسی است و با توجه به اینکه دارا بودن کارت آزمون در زمان برگزاری آزمون ها الزامی است، کلیه دانشجویان باید تا زمان دریافت کارت نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

گفتنی است، دانشگاه پیام نور از ابتدای سال تحصیلی جدید با پرداخت وام های بانکی متنوع پرداخت شهریه دانشجویان را تسهیل کرده و بر این اساس دانشجویان می توانند با مراجعه به بانک و تشکیل پرونده، از وام شهریه بهره مند شده و شهریه خود را پرداخت کنند.

بر این اساس وام شهریه تا سقف ۲۰ میلیون تومان به کلیه دانشجویان (حتی دانشجویان بدهکار) این دانشگاه در داخل و خارج از کشور در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اختصاص می یابد.

ميزان تسهيلات دوره كارشناسي يك ميليون تومان براي ١٠ ترم با اقساط ٦٠ ماهه و با كارمزد یک و چهاردهم درصدي براي هر ترم است.

تسهيلات دوره كارشناسي ارشد ٢ ميليون و ٨٠٠ هزار تومان با بازپرداخت ٣٠ ماهه و براي ٥ ترم است.

تسهيلات دوره دكتري تخصصي ٧ ميليون و ٥٠٠ هزار تومان و بازپرداخت اين تسهيلات نيز ٥٤ ماهه و براي ٩ ترم است.