بیش از ۳۰درصد قبولی تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد سهم دانش آموختگان دانشگاه پیام نور است
بیش از ۳۰درصد قبولی تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد سهم دانش آموختگان دانشگاه پیام نور است

دانش آموختگان دانشگاه پیام نور سهم بیش از ۳۰درصد قبولی تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد را دارند.

به گزارش یوپنا، رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در مراسم جشن دانش آموختگی این استان را با خاطره ای به یاد ماندنی به ویژه برای پدران و مادران خواند و با بیان جایگاه علمی دانشجویان دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: مایه افتخار است که دانش آموختگان دانشگاه پیام نور سهم بیش از ۳۰درصد قبولی تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد را دارند و با رتبه های تک رقمی و دو رقمی، در دانشگاه های مادر ومطرح کشور و هم چنین در آزمون های وکالت و استخدامی و دکتری پذیرفته می شوند.

دکتر بخشی خانیکی؛ رییس دانشگاه پیام نور استان تهران بیان داشت: در سال ۹۸، تعداد ۱۴ هزار دانشجو از دانشگاه پیام نور استان تهران دانش آموخته شده اند که برای این عزیزان و همه فرزندان نورچشممان که آیندگان این مرزو بوم اند، آرزو می کنیم همانطور که در میادین علمی درخشان بودند، در عرصه های خدمت وحفظ استقلال کشور هم افتخارآفرین باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی؛ مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران نیز با اشاره به زندگانی پیامبر رحمت-صلوات الله علیه- از ایشان به تعبیر قرآن کریم از الگو و اسوه حسنه یاد کرد و اظهار داشت: برای موفقیت این چهار ویژگی را از پیامبر اکرم (ص) الگوی زندگی خود قرار دهیم : “مهربانی”؛ به گونه ای که هر کس تصور می کرد پیامبر او را از همه بیشتر دوست دارد. “عفو”؛ بدترین دشمنش را به راحتی می بخشید. “توکل به خدا” و “اراده محکم.