تقدیر از ۱۵ پژوهشگر برتر دانشگاه پیام نور همدان همزمان با هفته دانشجو
تقدیر از ۱۵ پژوهشگر برتر دانشگاه پیام نور همدان همزمان با هفته دانشجو

صفایی گفت: طی برنامه ای در ۱۹ آذر ماه از ۱۵ پزوهشگر برتر دانشگاه در سه بخش اساتید، دانشجویان و کارکنان تقدیر می‌شود .

به گزارش یوپنا دکتر صفی‌اله صفایی»،  گفت: با توجه به تلفیق هفته پژوهش با روز دانشجو، این دانشگاه برنامه‌های متنوعی در دستور کار خود دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان افزود: برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دبیران انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی و فعالان این حوزه با هئیت رئیسه دانشگاه در روز دوشنبه، ۱۸ آذر ماه ار برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.

صفایی از برگزاری جشن دانشجویی در دانشگاه خبر داد و اضافه کرد: مراسم گرامیداشت روز دانشجو، یکشنبه، ۱۷ آذر ماه ساعت ۹ صبح در سالن شهید آوینی دانشگاه برگزار خواهد شد، سخنرانان این مراسم رئیس دانشگاه پیام نور استان و مسئول نهاد رهبری در دانشگاه است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان ادامه داد: در این مراسم از انجمن‌های علمی برتر، دانشجویان نخبه و پژوهشگران برتر دانشگاه تقدیر به عمل خواهد آمد.

صفایی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور همدان در بیست و سومین دوره مسابقات قرآن دانشجویی دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور که در کرمان برگزار شد حائز ۴ رتبه برتر کشوری شد ادامه داد: کانون قرآن و عترت دانشگاه در مراسمی جداگانه از این مقام آوران قرآنی تجلیل خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی از موارد مورد تأکید این دانشگاه است عنوان کرد: همزمان با روز دانشجو، کرسی های آزاد اندیشی با موضوع استکبارستیزی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی با محوریت تشکل‌های اسلامی در دانشگاه‌های پیام نور استان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان از اجرای دستورالعمل ۱۴ بند وزات علوم در دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: این دستور العمل پالایش شده و در اختیار تمام دانشگاه‌های پیام نور مراکز استان قرار گرفته است.

وی گفت: طبق این دستور العمل دانشگاه‌های پیام نور مراکز هریک موظف به اجرای بند‌های عنوان شده در آن در حد توان خود هستند که از این میان می‌توان به برپایی نمایشگاه عکس و فضاسازی، نصب بنر و تبلیغات محیطی در دانشگاه‌ها متناسب با روز دانشجو و هفته پژوهش اشاره کرد.

صفایی ادامه داد: حمایت مساوری و همه جانبه مسئولین و روئسا دانشگاه از انجمن‌های علمی و تشکل‌های اسلامی بدون نگاه جناحی به یک قشر یا مجموعه ای خاص در جهت بصیرت افزایی و تشریح و تبیین مسائل نظام برای دانشجویان از دیگر بند‌های این دستور العملی است که باید اجرایی شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به اینکه طی برنامه ای از ۱۵ پزوهشگر برتر دانشگاه در سه بخش اساتید، دانشجویان و کارکنان تقدیر می‌شود گفت: ۱۹ آذر ماه همزمان با هفته پژوهش، از ۱۰ عضو هیئت علمی، ۳ دانشجو و ۲ کارمند برتر در حوزه پژوهش تقدیر به عمل می‌آید.

وی عنوان کرد: ۱۹ و ۲۰ آذر ماه همزمان با افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان، دانشگاه پیام نور همدان نیز با استقرار در یکی از غرفه‌های این نمایشگاه اختراعات برتر ملی خود را در معرض دید همگان قرار خواهد داد.

صفایی اشاره ای نیز به همکاری دانشگاه پیام نور همدان با مرکز حفظ اسناد و کتابخانه‌های غرب کشور در راستای تهیه دانشنامه دفاع مقدس داشت و ابراز کرد: از آنجا که دانشگاه پیام نور استان همدان نوپا بوده و شهدای کمی دارد، این مجموعه مقرر گردید تا ۱۰ تا ۱۵ تن از اساتید مجرب خود را در جهت تعامل با مرکز حفظ اسناد در راستای گردآوری دانشنامه دفاع مقدس استان به این مجموعه معرفی کند.