گام های مهم و تعیین کننده دانشگاه پیام نور در زمینه کیفیت خدمات و خودنظارتی مدیران
گام های مهم و تعیین کننده دانشگاه پیام نور در زمینه کیفیت خدمات و خودنظارتی مدیران

دانشگاه پیام نور طی سالهای اخیر نسبت به خودنظارتی مدیران، ارزیابی فراگیر کمّی و کیفی فرآیندها و حرکت در جهت بهبود کیفیت خدمات، گام های مهم و تعیین کننده ای برداشته است.

به گزارش یوپنا دکتر ضماهنی مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور در”کارگاه ارزیابی کیفیت” که از سوی وزارت علوم و به میزبانی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: حوزه ناتک (نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت) دانشگاه ها بازوی مشورتی مدیران ارشد آموزش عالی می باشند و با توجه به حضور ۳۱ مدیر ناتک استانی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور، امر کیفیت در این دانشگاه متحقق شده است.

ضماهنی افزود:نقش ناتک ها در تعالی و بهبود کیفیت فرآیندها و فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه پیام نور بسیار موثر می باشند.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: ارتقا کیفیت بیشتر در دانشگاه پیام نور، مسیر آینده این دانشگاه را روشن کرده است و با تلاش همگانی و همت همه مدیران و کارکنان این دانشگاه و البته حمایت مستمر دستگاه ها و نهادهای بالادستی، آتیه ای درخشانتر برای این دانشگاه رقم خواهد خورد.

عضو شورای دانشگاه پیام نور  در پایان ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه فرهنگیان، در خصوص استمرار این نوع کارگاه ها ابراز خرسندی کرد.