فرماندار مشکین شهر: دانشجوی دانشگاه پیام نور عنصر پویایی و تحرک در جامعه می باشد
فرماندار مشکین شهر: دانشجوی دانشگاه پیام نور عنصر پویایی و تحرک در جامعه می باشد

بمناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو، اکبر صمدی فرماندار شهرستان مشکین شهر، با حضور در دانشگاه پیام نور مرکز مشکین شهر با دانشجویان این مرکز نشست صمیمی برگزار کرد.

به گزارش یوپنا، بمناسبت ۱۶ آذر  و روز دانشجو، اکبر صمدی فرماندار شهرستان مشکین شهر، در دانشگاه پیام نور مرکز مشگین شهر حضور یافت و در جلسه مشترک و صمیمی به پرسش ها و مطالبات دانشجویان پاسخ داد.

فرماندار مشکین شهر، دانشجو را عنصر پویایی و تحرک در جامعه دانست و گفت: رشد و پویایی دانشجویان در دانشگاه ها زمینه ساز پویایی و نشاط جامعه خواهد بود.

وی روحیه مطالبه گری و پرسشگری را از خصوصیات بارز دانشجویان بیان کرد و اظهار داشت: نقش و جایگاه دانشجویان در افزایش مشارکت اجتماعی و سیاسی همواره مهم بوده و دانشجویان باید با حرکت های علمی و فرهنگی زمینه رشد و توسعه کشور را در ابعاد مختلف فراهم آورند.

در پایان دانشجویان دانشگاه پیام نور سوالات خود را در حوزه های مختلف مطرح و فرماندار شهرستان مشگین شهر پاسخ لازم را ارائه نمود.

مراسم روز دانشجو در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نورمرکز مشکین شهر برگزار گردید.

به گزارش یوپنا، بمناسبت سالروز ۱۶ آذر و روز دانشجو، بزرگداشت این روز با حضور جمع کثیری از دانشجویان در دانشگاه پیام نور مرکز مشگین شهر برگزار شد.

دکتر میرصادق سید صادقی، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مشگین شهر، ویژگی های ممتاز دانشجوی فعال را برشمرد و گفت: پویایی دانشجو در گرو تعلیم و تعقل و سپس بکارگیری آموخته های خود در زندگی شخصی و اجتماعی  است.

سید صادقی ادامه داد: تحصیل علم، رشد انسان را به سوی  کمال میسر میکند و دانشجویی که در مسیر علم حرکت کند از استقلال فکری بهره مند خواهد بود.

وی استقلال را عدم وابستگی خود به بیگانگان توصیف کرد و گفت: استکبار ستیزی دانشجویان در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ ناشی از همان بلوغ فکری سه دانشجوی شهید در آن زمان بود و ظلم ستیز کنونی کشور در سایه میل به کمال و رشد علمی آحاد مختلف مردم کشور است.

در پایان با برنامه های متنوع فرهنگی، و تجلیل از تعدادی از دانشجویان مراسم خاتمه یافت.

مراسم روز دانشجو در شهرستان خلخال برگزار شد.

مراسم گرامیداشت  روز دانشجو  با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کریم اسدی  امام جمعه خلخال، بابایی فرماندار شهرستان خلخال، دکتر امیر علی فرهنگ سرپرست دانشگاه و جمعی از دانشحویان در دانشگاه پیام نور مرکز خلخال برگزار شد.

به گزارش یوپنا،در این مراسم دکتر فرهنگ ضمن گرامیداشت روز دانشجو،  گزارشی از عملکرد دانشگاه  در حوزه های علمی، آموزشی و فرهنگی ارائه کرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز خلخال، با بیان اینکه دانشجو باید صریح و شفاف مطالبه خود را ابراز کند افزود: داشتن علم سیاست و تمییز مسائل از همدیگر از شاخص های مناسب دانشجوی پویا و فعال است و ما در دانشگاه سعی داریم دانشجو را به رشد فکری برسانیم.

امیر علی فرهنگ در ادامه به  توصیه  های مقام معظم  رهبری اشره کرد و خاطر نشان ساخت: دانشجو باید ح دچار سیاسی کاری نشود و دنبال علم، تحقیق و کسب معرفت دینی باشد.

در ادامه، بابایی فرماندار شهرستان خلخال در مقام پاسخگوی مطالبات دانشگاهیان، سوالات، نظرات و دغدغه های دانشجویان را شنید و ضمن اعلام بهره مندی از نظرات آنها، به سوالاتشان جواب داد.