نشست دانشجویی با موضوع «امریکا بدون سانسور»با حضور «سیدهاشم میرلوحی » در مرکز کرمان/افتتاح نمایشگاه توانمندی و کارآفرینی دانشجویان در مرکز رفسنجان
نشست دانشجویی با موضوع «امریکا بدون سانسور»با حضور «سیدهاشم میرلوحی » در مرکز کرمان/افتتاح نمایشگاه توانمندی و کارآفرینی دانشجویان در مرکز رفسنجان

نشست دانشجویی با موضوع «امریکا بدون سانسور»با حضور «سیدهاشم میرلوحی » در مرکز کرمان برگزار شد.

به گزارش یوپنا،در این برنامه سید هاشم میر لوحی نویسنده کتاب «یوسرائیل و صهیوناکراسی» «آمریکا بدون نقاب» اظهار داشت: آمریکا خنجرش را در پشت شما زده اما به شما می‌خندد. روی شما را می‌بوسد.

میرلوحی گفت: جنایتی که آمریکا در طول تاریخ مرتکب شده بسیار گسترده است و هر چه در کتاب‌ها و سخنانم می‌گویم بر اساس اسناد و مدارک خود آمریکایی‌ها است. مثلا اگر به کتاب «یوسرائیل و صهیوناکراسی: ایالات متحده اسرائیل و سلطه صهیونیسم بر مردم» مراجعه کنید با بخشی از این جنایت‌ها آشنا می‌شوید که همه بر اساس اسناد خود آمریکایی‌ها نوشته شده است.

وی با بیان اینکه پس چرا بعضی‌ها این قدر شیفته آمریکا هستند ، گفت: چون متأسفانه آمریکا همیشه چهره کریه خود را بَزَک (آرایش) شده نشان می‌دهد و خیلی‌ها سوابق آمریکا را نمی‌بینند و در دام آن می‌افتند. نسل جدید خیلی از قضایا را نمی‌داند، اهل مطالعه هم نیست.

میر لوحی، با اشاره به دشمنی آمریکا با ایران اسلامی افزود:  مساله سلاح هسته‌ای بهانه است و هدف این‌ها جمهوری اسلامی و اسلام ناب است.

این استاد دانشگاه گفت: آمریکایی‌ها همواره صحبت از دموکراسی می‌کنند که خودشان هم ندارد.
گفتنی است این برنامه به همت بسیج دانشجویی مرکز کرمان برگزار شد.

 

افتتاح نمایشگاه توانمندی و کارآفرینی دانشجویان در مرکز رفسنجان

به گزارش یوپنا، این نمایشگاه با حضور دکتر فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان و دکتر مهرابی گوهری رئیس مرکز رفسنجان در ۲۵ غرفه و با همکاری فرهنگسرای جوان شهرداری رفسنجان افتتاح گردید.

دکتر فصیحی هرندی، در مراسم افتتاح این نمایشگاه، خطاب به دانشجویان گفت:دانش باید در مسیر خلاقیت و کارآفرینی به کار گرفته شود و بتواند به تولید ثروت منجر شود.

همچنین دکتر مهرابی گوهری رئیس مرکز رفسنجان نیز با تبریک روز دانشجو، حرکت به سمت دانشگاههای نسل سوم و کارآفرین را از سیاستهای اصلی دانشگاه ذکر کرد و برپایی این نمایشگاه را در همین راستا ارزیابی نمود.

وی فعالیت در کانون های فرهنگی هنری دانشگاه را وسیله رشد و پیشرفت دانشجو دانست و تاکید کرد:رشد فکری و فرهنگی دانشجو و شکل شخصیت آینده وی در گرو فعالیت در کانون های فرهنگی هنری و انجمن های علمی است.