بازدید هیات مرکز ناتک وزارت علوم با همراهی مدیرکل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور از تهران شرق
بازدید هیات مرکز ناتک وزارت علوم با همراهی مدیرکل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور از تهران شرق

دانشگاه پیام نور با اتّخاذ رویکرد توزیع عادلانه امکانات فیزیکی و آزمایشگاهی در سراسر کشور، تلاش نموده تا سطح بهره مندی مراکز و واحدهای خود را در سطح خوب و قابل قبول نگه دارد.

به گزارش یوپنا دکتر ضماهنی مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور به همراه هیئتی از مرکز نظارت و ارزیابی وزارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بخش های مختلف پیام نور مرکز تهران شرق بازدید نمود.

عضو شورای دانشگاه‌‌ در این بازدید گفت:، امکانات و ظرفیت های آزمایشگاهی دانشگاه پیام نور  قابل قبول می باشد.

دکتر ضماهنی با تاکید بر ضرورت انجام بازدیدهایی از این دست، خاطرنشان کرد: حضور همکاران مرکز ناتک وزارت عتف در بازدیدهای میدانی از مراکز و واحدهای این دانشگاه در سطح کشور، موجب هم افزایی بیشتر وزارت عتف و دانشگاه پیام نور و در نتیجه اتخاذ تصمیمات منطقی تر و بهینه خواهد شد.

در پایان این بازدید، رهنمودها و توصیه های به منظور بهبود کیفیت فرآیندها و خدمات از سوی هیئت بازدیدکننده به رئیس و مدیران مرکز تهران شرق ارائه خواهد شد.

در طی این بازدید نشست های جداگانه‌ای با کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان نیز برگزار شد، امکانات و ظرفیت های آن مرکز از نزدیک بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت.
لازم به ذکر است در دومین روز کارگاه ارزیابی کیفیت که از سوی مرکز ناتک وزارت عتف برگزار گردیده، بازدید از مراکز تهران شرق و تهران غرب توسط تیم های اعزامی در حال انجام است.