انتشار و رونمایی آلبوم موسیقی ” درعاشقی” به خوانندگی جاوید عباسی فلاح کارمند دانشگاه پیام نور استان زنجان
انتشار و رونمایی آلبوم موسیقی ” درعاشقی” به خوانندگی جاوید عباسی فلاح کارمند دانشگاه پیام نور استان زنجان

جاوید عباسی فلاح از کارکنان دانشگاه پیام نور زنجان خواننده این اثر فاخر، آلبوم موسیقی خود را منتشر کرد

به گزارش یوپنا، فلاح با بیان اینکه اشعار این آلبوم از اشعار عاشقانه شاعرانی مولانا ،عطار نیشابوری، فیض کاشانی و عراقی انتخاب شده است، افزود: مردم ایران از اشعارعاشقانه استقبال خوبی می‌کنند و مقوله عشق در کل دنیا به خصوص درکشورهای شرقی چیزی نیست که با گذر زمان کهنه شود و از بین برود.

خواننده این اثر با اشاره به اینکه پیش از این نیز آلبوم “رسم یاری” و “حریر نگاه” را منتشر کرده است هدف از انتشار آلبوم   ” در عاشقی ” را تولید یک اثر کاملا ایرانی و معرفی هنرمندان توانمند زنجانی عنوان کرد. وی عنوان کرد در این چند دهه به ندرت اثری کاملا ایرانی پیدا می شود که با موسیقی پاپ ترکیب نشده باشد و ذائقه مردم نیز به دلیل  رواج موسیقی غیرایرانی تغییر پیدا کرده است و هر چیزی حتی غیر واقعی در جامعه رواج پیدا کند در نظر مردم به عنوان الگوی خوب پذیرفته می شود واین آسیب جدی به بدنه موسیقی کشور وراد نموده و خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه آلبوم ” در عاشقی ” در ۱۰۰۰ نسخه در زنجان منتشر شده است یادآور شد: ضبط آلبوم ” در عاشقی ” در مدت سه سال و انتشار آن نزدیک به ۲ ماه زمان برده است.

فلاح متولد ۱۳۵۳ در شهر زنجان موسیقی را از سال ۱۳۷۷ به یادگیری ردیف‌های آوازی، تصنیف‌ها و مرکب‌خوانی در نزد میرزا علی اکبر ثقفی قزوینی مشغول شد.

وی از سال ۱۳۸۹ نیز نزد استاد محمدرضا شجریان به یادگیری هرچه بیشترموسیقی اصیل ایرانی ادامه داد.

آهنگ سازی و تنظیم آلبوم “در عاشقی ” آقایان کمال خسروی و مجید ستاری است که در قالب گروه هنگام و درسه قسمت بیات ترک، بیات اصفهان و چهارگاه تنظیم و اجرا شده است .

گفتنی است حامی مالی این اثر هنری، سازمان فرهنگی شهرداری زنجان است و آیین رونمائی و جشن امضاء این اثر فاخر با حضور شهردار زنجان، رئیس سازمان فرهنگی شهرداری، و اعضای شورای شهر زنجان، مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان، پیشکسوتان موسیقی استان ، رئیس خانه مطبوعات استان و رئیس هیات مدیره مطبوعات استان در ۱۸ آذر ۹۸ صورت پذیرفت.

وی اشاره کرد: در شرایط کنونی و اوضاع بی ثبات اقتصادی و رکود و تورم، تولید یک آلبوم موسیقی بسیار هزینه بر است. علاوه بر آن بسیار کار پیچیده و دارای حساسیت و ظرافت های بالایی است .

عباسی فلاح افزود: «تولید آلبوم “در عاشقی” که به همت هنرمندان توانمند زنجان انجام شده است برای بنده مایه مباهات بوده و امیدوارم مورد توجه علاقمندان موسیقی ملی ایران قرار بگیرد و کیفیت آثار و سطح سلیقه و شناخت افراد نسبت به آثار موسیقیایی افزایش پیدا نماید.