رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان:شرایط اشتغالزایی برای دانشجویان حوزه شرق هرمزگان مهیا می شود
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان:شرایط اشتغالزایی برای دانشجویان حوزه شرق هرمزگان مهیا می شود

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از افتتاح دفتر مرکز رشد و نوآوری در پیام نور مرکز میناب خبر داد

به گزارش یوپنا، دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با دکتر علی فتی رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر خیری در این دیدار با اشاره به تفاهم نامه بین دانشگاه پیام نور و پارک علم و فناوری از افتتاح دفتر مرکز رشد و نوآوری در دانشگاه پیام نور مرکز میناب خبر داد.

وی با بیان اینکه با افتتاح دفتر مرکز رشد و نوآوری در پیام نور مرکز میناب به دنبال تبدیل دانش به ثروت و تبدیل ایده به محصول هستیم، اظهار داشت: شرایط اشتغالزایی برای دانشجویان حوزه شرق هرمزگان مهیا خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان خاطر نشان کرد:فرصت خوبی برای اساتید و دانشجویان و کسانی که در این حوزه علامند هستند مهیا شده است و برای توسعه و اشتغالزایی باید با همکاری هم جانبه در این زمینه مهم گام برداشت.

دکتر خیری اظهار داشت: دانشگاه پیام نور مرکز میناب یکی از بزرگترین دانشگاهها در استان می باشد که زمینه رشد و توسعه در آن فراهم شده است.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان، به دیگر مزیت های طرح جدید اشاره کرد و گفت: سرمایه انسانی و افراد دارای فکر و علم از دیگر ابزارهای توسعه ای است که به دلیل وجود اساتید خبره و دانشجویان علاقه مند پارک علم و فناوری به معنای واقعی شکل خواهد گرفت و فعالیت آنها نیز از سوی پارک فناوری رصد خواهد شد.