مشارکت سرمایه گذران در توسعه گردشگری دانشگاه پیام نور واحد سامان در غالب bot
مشارکت سرمایه گذران در توسعه گردشگری دانشگاه پیام نور واحد سامان در غالب bot

نشست همفکری در خصوص ارزیابی پتاسیل وظرفیت های حوزه گرشگری با حضور فرماندار شهرستان سامان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری یوپنا، در این نشست دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گردشگری در چند دهه گذشته به عنوان یک قطب اقتصادی در بسیاری از کشور ها تبدیل شده است اظهار کرد: ظرفیت دانشگاه‌ها در حوزه گردشگری بسیار زیاد است و ضرورت دارد از این نوع ظرفیت ها بیشتر استفاده شود.
دکتر آبرود با اشاره به توریستی بودن شهر سامان اظهار کرد: این دانشگاه در حال حاضر دارای ۶ واحد اقامت گاهی می باشد که می تواند پذیرای۴۰ نفر به طور همزمان باشد.
در ادامه مهندس اکبریان فرماندار شهرستان سامان با بیان اینکه در استان چهارمحال و بختیاری توسعه گردشگری می تواند صنعت توریسم را فعال کند افزود: باید از کسانی که در این حوزه سرمایه‌گذاری می‌کنند دعوت کنیم تا با فراهم کردن مقدمات سرمایه‌گذاری، طرح‌ها به صورت کامل به سرمایه‌گذار معرفی شود. وی با اشاره به ظرفیت های موجود در دانشگاه پیام نور واحد سامان تاکید کرد: این واحد دانشگاهی جایگاه ویژه ای در حوزه گردشگری در سطح شهرستان دارد و باید با تعامل همه جانبه بین دانشگاه و دستگاه های اجرایی در جذب سرمایه گذار و توسعه صنعت توریسم اقدامات همه جانبه ای صورت پذیرد.
گفتنی است در این نشست در خصوص فرصت های سرمایه گذاری ، احداث اقامت های بوم گردی و مهمان سرا در دانشگاه پیام نور بحث و تبادل نظر شد و رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن اعلام آمادگی خود برای سرمایه گذاری مشترک در حوزه گرشگری در غالب bot از فرماندار شهرستان سامان در این خصوص درخواست همکاری و مساعدت را خواستار شد.