نقش مهم شایستگی و تجربه در انتصابات مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور
نقش مهم شایستگی و تجربه در انتصابات مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور

انتصابات یکی از مهمترین بخش های امور استان ها دانشگاه می باشد و معمولا در همه سازمان ها نقش مهمی دارد.

دکتر فرهمند راد مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های دانشگاه پیام نور در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری یوپنا درباره فعالیت های این حوزه دانشگاه اظهار داشت: انتصابات یکی از مهمترین بخش های امور استان ها دانشگاه می باشد و معمولا در همه سازمان ها نقش مهمی دارد و معیارهای مهمی مانند شایستگی، تجربه و بروز بودن در انتصابات نقش تعیین کننده ای دارند.

وی گفت: با توجه به اینکه در حوزه انتصابات تعداد زیادی مراکز و واحد داشتیم که مسولین آنها یا سرپرست یا مسول امور جاری بودند لذا هم به لحاظ اداری مشکلاتی وجود داشت و هم اینکه انگیزه و دلگرمی لازم را برای مسول در پی نداشت.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های دانشگاه پیام نور ادامه داد: در این مدت حکم تعداد بسیار زیادی از مسولین این مراکز و واحدها به ریاست تبدیل شد و هر ماه آمار آنها افزایش می یابد به صورتی که مسولین امور جاری واحدها تنها به ۴۰ واحد و تعداد سرپرستان در هر استان به یک یا دو مورد رسیده است.

وی درباره حوزه دیگر دفتر هماهنگی امور استان های دانشگاه پیام نور که مرتبط با خیرین می باشد اضافه نمود: مجمع خیرین دانشگاه در حوه معاونت مالی و اداری دانشگاه قرار دارد و بحث های ما خارج از مجمع خیرین دانشگاه می باشد که به صورت ریزتر به این امر می پردازیم.

دکتر فرهمند راد ادامه داد: در بحث خیرین در هر استان یک رابط داریم لذا در این مدت سعی شده است که در استان ها خیرین را به سمت و سوی کتابخانه های دانشگاه هدایت کنیم به صورتی که هزینه های خیرین به منابع و رفرنس های اصلی در کتاب خانه های دانشگاه مصرف شود.