بخش بازارچه کارآفرینی قرآنی حمایت می شود
بخش بازارچه کارآفرینی قرآنی حمایت می شود

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: بخش کودک و نوجوان در ۲۸ امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به صورت ویژه دیده شده و در نمایشگاه امسال باید مهم ترین کار فرهنگی و قرآنی دانشگاه ها و حوزویان برای کودکان و نوجوانان باشد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، قائم مقام نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امروز در سومین جلسه هماهنگی ۲۸ امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با عنوان اینکه شعار نمایشگاه امسال «قرآن کتاب رشد و رویش» است، اظهار داشت: با توجه به ویژگی قرآن که بسترهای رشد و رویش ابعاد معنوی انسان را فراهم می کند، باید فعالان حوزه قرآنی، اساتید دانشگاه ها وحوزویان با مشارکت فکری و عملی در بخش کودک و نوجوان، ایده ها نو و طرح های جدید را ارائه دهند.
وی افزود: نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بزرگ ترین رویداد قرآنی است که امکان حضور تمامی برگزیدگان و قرآن پژوهان کشور را فراهم می کند و ما باید بتوانیم با ارائه برنامه های درست و جذاب، بسترهای هم افزایی و هم اندیشی فعالان این عرصه و همچنین بهره مندی همگان از ظرفیت های قرآنی موجود را فراهم کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین از حمایت از بخش بازارچه کارآفرین و فروش محصولات قرآنی خبر داد و اظهار داشت: تلاش می کنیم همراه با انسجام و هماهنگی و با نظارت بخش فروش، فرصتی ایجاد کنیم تا به نحوی از اقتصاد فعالیت های قرآنی حمایت شود و در شرایط سخت اقتصادی، فعالان قرآنی بتوانند محصولات خود را در نمایشگاه عرضه کنند.
وی از راه اندازی سایت ۲۸ امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سایت به نشانی iqfa.ir از اهداف، برنامه ها و آخرین اخبار نمایشگاه مطلع شوند.