افزایش میزان وام های دانشجویی با همکاری صندوق رفاه
افزایش میزان وام های دانشجویی با همکاری صندوق رفاه

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: در حال حاضر ۱۲۵ مجموعه ورزشی فعال در این دانشگاه داریم که ۵۰ مجموعه دیگر در حال تکمیل است.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، محمدرضا زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور در نشست معاونان دانشجویی که در این دانشگاه برگزار شد، گفت: دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه کشور است که بیش از ۴۰۰۰ عضو هیئت علمی ۴۵۰ هزار دانشجو و ۱۰ هزار کارمند در اکثر شهر‌های کشور دارد.

زمانی افزود: این دانشگاه در حوزه بین المللی نیز فعال است و ۲۰۵۰ دانشجو در حوزه بین الملل در کشور‌های دیگر دارد. همچنین ۱۲ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر داریم ۹۸۰ انجمن علمی فعال ۳۱۵ نشریه دانشجویی و ۲۸۰ مخترع دانشجو که نزدیک به ۹۳۰ اختراع دارند در دانشگاه پیام نور فعالند.

رئیس دانشگاه پیام نور اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور در المپیاد‌های علمی و مسابقات ورزشی چه در داخل و چه خارج از کشور توانستند مقام‌هایی را کسب کنند همچنین ما توسعه ورزش همگانی را نیز در دستور کار قرار دادیم.

وی گفت: ۱۶۵۰ کانون فرهنگی و هنری در دانشگاه پیام نور مشغول فعالیتند که ۲۹۵ کانون هلال احمر در حوادث مختلف در کشور حضور داشتند.

زمانی در خصوص مراکز ورزشی این دانشگاه گفت: ۱۲۵ سوله ورزشی فعال داریم که ۵۰ سوله در حال تکمیل است.

رئیس دانشگاه پیام نور تصریح کرد: با همکاری که با صندوق رفاه داشتیم در حوزه شهریه دانشجویی توانستیم میزان وام‌های شهریه دانشجویی را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: همچنین بحث اشتغال زایی فارغ التحصیلان دانشگاه را در دستور کار قرار دادیم که در هفت استان به صورت پایلوت در حال انجام است.