برگزاری مسابقه نمایش نامه نویسی در استان مرکزی
برگزاری مسابقه نمایش نامه نویسی در استان مرکزی

ملکی راد از برگزاری مسابقه نمایش نامه نویسی گرامیداشت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا «علی اکبر ملکی راد» ، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و مسابقات مختلف در این دانشگاه خبر داد و گفت: گرامیداشت دهه فجر بر همگان واجب است و جامعه دانشگاهی باید در این عرصه پیشتاز باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور نیز همگام با سایر نهادها و اقشار مختلف مردم این ایام را گرامی می دارد، افزود: برنامه های مختلفی با حضور دانشجویان، اساتید و پرسنل و خانواده های آن ها برگزار می شود که از جمله این برنامه ها می توان به مسابقه نمایشنامه نویسی گرامیداشت دهه فجر اشاره کرد.

وی برپایی نمایشگاه عکس و کاریکاتور را از دیگر برنامه های این مرکز دانشگاهی همزمان با دهه فجر دانست و بیان کرد: این نمایشگاه از  ۱۲ بهمن ماه در ساختمان دکتر حسابی دانشگاه پیام نور دایر شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی برگزاری مسابقات شعر دانشجویی، مراسم جشن انقلاب، برگزاری تئاتر دانشجویی با همکاری ناحیه بسیج دانشجویی و برگزاری جشنواره ققنوس را از دیگر برنامه های این واحد دانشگاهی در این ایام دانست.