مشارکت تیم ها در این مسابقات افزایش ۵۰ درصدی داشته است
مشارکت تیم ها در این مسابقات افزایش ۵۰ درصدی داشته است

این رویداد بزرگ، مسابقات برنامه نویسی یک رویداد کاملاً تخصصی، علمی، اخلاقی، ذهنی و فکری به همراه نشاط علمی است، تلاش و رفتن به سمت حوزه های نو آینده شما دانشجویان را رقم خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا دکتر امین ناجی معاون فرهنگی ،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در مراسم اختتامیه مسابقات acm که به میزبانی استان همدان برگزار شد، گفت: این رویداد بزرگ، مسابقات برنامه نویسی یک رویداد علمی با نشاط،اخلاقی ذهنی، فکری برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: در این رویداد کاملا تخصصی دانشجویان جویای نام رشته کامپیوتر نسبت به دانسته های فعالیت علمی خود در مسابقات شرکت و تجارب تیمی خود را بایکدیگر به رقابت گذاشتند.

وی از نحوه برگزاری هر چه با شکوهتر تیم راهبردی، تیم داوری و تیم اجرایی استان همدان تقدیر و دانشگاه پیام نور را یکی از دانشگاه های مستعد جهت شناسایی نخبگان بیان نمود.

دکتر ناجی از برگزاری سه رویداد حوزه دانشجویی مسابقات ملی نانو، مسابقات کشوری Acm و مسابقات علمی منطقه ای کشور به طور سالیانه خبر داد و گفت: ما در دانشگاه پیام نور باید برای فعالیتهایی که بعد علمی فرهنگی و از سوی دیکر نقش آفرینی در عرصه کارورزی و مهارت آفرینی و سپس برند سازی علمی و افزایش ظرفیت و تجارت علمی  دارد بیش از پیش فعالیت نمائیم تا دانشجویان بتوانند استعدادهای علمی خود را در مسابقات کشوری،ملی و بین المللی به منحصه ظهور برسانند.

یکی از اهداف بزرگ مسابقات acm افزایش تجارت دانشجویان در کارهای تیمی دانست و همچنین افزود: دانشگاه پیام نور کشور دارای ۱۱۰ هیأت علمی رشته کامپیوتر می باشد که به امید خدا سالهای بعدی به صورت فعال و با مشارکت جدی کلیه اساتید علمی در راستای تشویق و توانمندسازی دانشجویان به منظور شرکت در مسابقات همراه خواهیم بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر ما یک جامعه کارافرین و یک دانش آموخته کارآفرین نداشته باشیم یقیناً یک مهندس ویک فارغ التحصیل توانمند آماده به کار نخواهیم داشت. و برای این موضوع نیاز به افزایش امید در میان تک تک دانشجویان داریم. ما به دنبال این هستیم که اعتماد به دانشگاه پیام نور و احساس افتخار به حضور در این دانشگاه را افزایش دهیم .افزایش ۵۰ درصدی تیم های حاضر نسبت به سال گذشته نشان از افزایش رقابت علمی و حضور با نشاط دانشجویان در عرصه های مهم کشور است