برگزاری همایش نقش شعرا و مداحان در انقلاب در دانشگاه پیام نور اردبیل + عکس
برگزاری همایش نقش شعرا و مداحان در انقلاب در دانشگاه پیام نور اردبیل + عکس

همایش بصیرت‌افزایی انقلابی و بررسی نقش شعرا و مداحان در دوران انقلاب و دفاع مقدس توسط بسیج اساتید دانشگاه پیام نور اردبیل در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا؛ همایش بصیرت‌افزایی انقلابی و بررسی نقش شعرا و مداحان در دوران انقلاب و دفاع مقدس از سوی بسیج اساتید دانشگاه پیام نور اردبیل و همکاری کانون قرآن و عترت این دانشگاه با حضور اساتید، کارکنان دانشجویان و میهمانان، ۲۶ بهمن‌ماه در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد.
افسر روحی، رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل در ابتدای این همایش ضمن گرامیداشت ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س)، بیان کرد: دانشجویان امروز با تأسی از شهدای مدافع حرم، سلیمانی‌وار در عرصه علم و جهاد تلاش می‌کنند تا با پیشرفت علمی کشور انتقام خود را از دشمنان اسلام بگیرند.
در ادامه سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس‌(ع) استان اردبیل در بخشی از سخنان خود به تبیین ویژگی‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: این سرباز ولایت خادمی خود به اهل بیت(ع) را بارها نشان داد و با تار و مار کردن داعشیان، اخلاص و نیت پاک خود را عمیقا به اثبات رساند و الحق که مردم نیز با حضور در تشییع قهرمان خود حق مطلب را در مورد این شهید والامقام به‌خوبی ادا کردند و نشان دادند که قدردان خادمان خود هستند.
خاطره‌گویی، ارائه مقاله، پخش کلیپ و تجلیل از خانواده معظم شهدای انقلاب از جمله برنامه‌ها این مراسم بود.