کسب گواهی استاندارد آموزشیISO 9001 از موسسه URS انگلستان توسط پیام نور آذربایجان شرقی
کسب گواهی استاندارد آموزشیISO 9001 از موسسه URS انگلستان توسط پیام نور آذربایجان شرقی

دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در راستای ترفیع استاندارهای آموزشی خود ، موفق به کسب مدرک استاندارد آموزشی ایزو ۹۰۰۱ شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی به عنوان برترین استان در برگزاری دوره های آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور کشور ، در راستای ارتقای سطح کیفی دوره ها و کسب رضایت شرکت کنندگان ، موفق به کسب گواهی استاندارد آموزشی ایزو ۹۰۰۱ از موسسه URS انگلستان شد.

دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی ضمن اعلام این خبر ، گفت : آذربایجان شرقی برترین استان کشور در حوزه درآمدهای دوره های آموزش آزاد هست و همواره در بازه های زمانی مختلف از سوی سازمان مرکزی به عنوان رتبه اول کشور اعلام شده است .

دکتر معصومی با اشاره به برنامه ریزی مدون دانشگاه در حوزه آموزشهای آزاد ، گفت : تعامل بسیار خوب و سازنده ای را با اکثر ادارات استان برقرار کرده و موفق به امضای تفاهم نامه با آنها شده ایم و با توجه به گسترش کمی و کیفی این دوره ها و نیاز به کسب رضایت حداکثری شرکت کنندگان موفق به کسب گواهی استاندارد ایزو ۹۰۰۱ از یک موسسه معتبر بین المللی شدیم .

وی با بیان اینکه آموزش استاندارد و مطابق با سرفصل های مصوب وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری باعث رشد و موفقیت دانشگاه پیام نور استان در این حوزه شده است ، گفت : آماده همه گونه همکاری متقابل با ادارات و سازمانهای دولتی و خصوصی در سطح استان و کشور هستیم و امیدواریم بتوانیم با تلاش همه همکاران ستاد استان و مراکز و واحدهای استان شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش دانشگاه باشیم .

دکتر معصومی ضمن قدردانی از تلاشهای خانم عباسی مسئول آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور استان ، گفت : با همفکری و همدلی موجود در بین همکاران ستاد استان و گسترش آن در بین تمامی مراکز و واحدهای استان برای برگزاری دوره های کارآفرینی ، کسب و کار و دوره های مورد نیاز عموم جامعه ، بویژه نوجوانان و جوانان برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته تا هر دانشجوی این دانشگاه پس از فارغ التحصیلی به عنوان یک کارآفرین و صاحب تخصص وارد جامعه شود.