مخالفت علم‌الهدی با تعطیلی نماز جمعه مشهد بخاطر کرونا
مخالفت علم‌الهدی با تعطیلی نماز جمعه مشهد بخاطر کرونا

درحالی‌که شهر و کشور در قرنطینه نیست و اجتماعات در مشهد در فضای باز و صحن‌های حرم مطهر به‌وسیله مسؤولان پزشکی تجویز شده است، تعطیلی این فرضیه الهی توجیهی ندارد.

باشگاه خبرنگاران نوشت: آیت‌الله علم‌الهدی گفت: در کنار فرشتگان جهادی، عناصر پلیدی در میدان‌های اقتصادی وجود دارند که به سودجویی و احتکار مشغول‌اند، دستگاه‌های مسؤول اقدام لازم در برخورد با این افراد را انجام دهند.

آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه مکتوب نماز جمعه نهم اسفند گفت: برحسب بیانیه‌ای که اعلام شد، اطاعت کرده و نماز جمعه را برگزار نکردیم ضمن اعتقاد به اینکه نماز جمعه فریضه الهی است و در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود.

او افزود: درحالی‌که شهر و کشور در قرنطینه نیست و اجتماعات در مشهد در فضای باز و صحن‌های حرم مطهر به‌وسیله مسؤولان پزشکی تجویز شده است، تعطیلی این فرضیه الهی توجیهی ندارد.

امام جمعه مشهد افزود: از عزیزان ایثارگر در عرصه‌های مقاومت و مبارزه با ویروس خطرناک کرونا متشکرم.

آیت الله علم الهدی گفت: در کنار فرشتگان جهادی، عناصر پلیدی در میدان‌های اقتصادی وجود دارند که به سودجویی و احتکار مشغول‌اند، دستگاه‌های مسؤول اقدام لازم در برخورد با این افراد را انجام دهند.

او تصریح کرد: بدخواهان و دشمنان از این ابتلا اظهار خوشحالی می‌کنند و آن را ابزاری برای بروز کینه خود علیه ملت مسلمان ایران قرار داده‌اند و بدینوسیله چهره دوست و دشمن امروز عیان‌تر از گذشته قابل‌تشخیص است.

خطیب نماز جمعه مشهد مقدس افزود: کارگزاران این نظام مقدس تمام همت و توان خود را برای برداشتن بار از دوش مردم به کار بگیرندو باید در کنار یکدیگر باشیم و با همدلی، این روز‌ها را پشت سر بگذاریم