خدمات تلفنی رایگان مشاوران و روانشناسان دانشگاه پیام نور
خدمات تلفنی رایگان مشاوران و روانشناسان دانشگاه پیام نور

دکتر صفارنیا از آمادگی مشاوران و روانشناسان دانشگاه پیام نور برای ارائه خدمات غیرحضوری به دانشجویان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی و لزوم پیشگیری از ابتلا و شیوع بیماری کرونا، خدمات مشاوره دانشجویان به صورت تلفنی انجام می شود. وی با تاکید بر پرهیز از مراجعه حضوری به مراکز مشاوره […]

دکتر صفارنیا از آمادگی مشاوران و روانشناسان دانشگاه پیام نور برای ارائه خدمات غیرحضوری به دانشجویان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی و لزوم پیشگیری از ابتلا و شیوع بیماری کرونا، خدمات مشاوره دانشجویان به صورت تلفنی انجام می شود.
وی با تاکید بر پرهیز از مراجعه حضوری به مراکز مشاوره و کلیه مکان های عمومی افزود: دانشگاه پیام نور به منظور ادامه مراحل درمان و مشاوره دانشجویان این امکان را فراهم کرده که دانشجویان در سراسر کشور از طریق تماس تلفنی خدمات مشاوره و روانشناسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی با عنوان اینکه فهرست اسامی و شماره تلفن مشاوران و روانشناسان این دانشگاه در لینک زیر قابل دسترسی است، ابراز امیدواری کرد: با ارائه خدمات لازم به دانشجویان و کاستن از مراجعه حضوری بتوانیم نقشی مثبت در کاهش شیوع بیماری و سلامت مردم داشته باشیم.

دانلود اسامی و شماره تلفن مشاوران