کلاس های آموزشی دانشگاه پیام نور استان الکترونیکی برگزار می شود
کلاس های آموزشی دانشگاه پیام نور استان الکترونیکی برگزار می شود

در نخستین جلسه دانشگاه پیام نور استان زنجان در سال جدید که با حضور رئیس، معاون، مدیران بخش های مختلف ستاد استان و روسای مراکز و واحدها برگزار گردید، بر ضرورت برگزاری الکترونیکی کلاس ها در ترم تحصیلی جدید تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان در ابتدای جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جمهوری اسلامی و آرزوی صحت و سلامت برای کلیه اساتید،کارکنان و دانشجویان و عموم مردم عزیز ایران ضمن اشاره به شرایط حاکم بر دنیا و کشور به جهت شیوع ویروس کرونا وبا اشاره دستورالعمل های سازمان محترم مرکزی با موضوع لزوم تداوم فعالیت های آموزشی بر استفاده از توانمندی دانشگاه پیام نور در بستر فناوری تاکید کرد.

علی محمدی با اشاره به اینکه ظرفیت های موجود دانشگاه پیام نور حاکی از توانایی برگزاری کلاس های الکترونیکی دارد، از تمامی مدیران ستادی و روسای مراکز واحدها خواست تا با حداکثر ظرفیت و توان در برنامه ریزی و برگزاری کلاس های الکترونیکی با اهتمام ویژه ای مشارکت نمایند.

وی خاطر نشان کرد: حداکثر کلاس های دانشگاه بصورت استانی طبق برنامه تنظیمی به صورت الکترونیکی و بر اساس جدول زمانبندی و با محوریت مرکز زنجان. از اواسط هفته آتی برگزار خواهد شد.

در ادامه جلسه کلیه روسا و مدیران ستادی نقطه نظرات خود را در جهت تسهیل فرآیند آموزش الکترونیکی، کسری موظفی اعضا، تجمیع کلاسها، کلاسهای عملی، تقویم آموزشی جدید وغیره بیان کردند

در پایان مقرر گردید صفحه اختصاصی آموزش الکترونیکی حاوی نرم افزارهای مورد نیاز،آموزش گام به گام نصب و راه اندازی،برنامه کلاسی و زمان بندی مربوطه طراحی و بصورت ویژه ای اطلاع رسانی گردد.

شایان ذکر است با هدف پیشگیری از ویروس کرونا جلسه کاملا غیر حضوری و بصورت الکترونیکی برگزار گردید.