امضای تفاهم نامه همكاري میان دانشگاه پیام نور و فدراسيون ورزش سه گانه کشور
امضای تفاهم نامه همكاري میان دانشگاه پیام نور و فدراسيون ورزش سه گانه کشور

با حضور امین ناجی معاون فرهنگی ، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور و دکتر گودرزی رئیس فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران تفاهم نامه همكاري هاي مشترك بين اين فدراسيون و دانشگاه پیام نور منعقد گردید.

به گزارش یوپنا دکتر امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه در این نشست ضمن حمایت از برنامه های ورزشی دانشجویان و اجرای عملیاتی تفاهم نامه فوق اظهار داشت : در این مسیر با هدفمند سازی برنامه ها هر دانشجو به یک رسانه تبدیل خواهد شد تا این وقایع موثر و بنیادی با پیام توسعه تندرستی و همگانی شدن ورزش نقش خود را ایفا نماید.

دکتر فرناز ترابی مدیر کل امور تربیت بدنی دانشگاه پیام نور در این نشست  گفت: اين تفاهم نامه به منظور ایجاد و گسترش همكاري هاي ورزشی، فنی، علمي، آموزشي، پژوهشي و فرهنگی در زمينه هاي مختلف مرتبط با ورزش سه گانه است.

سرکار خانم دکتر فرناز ترابی افزود: توسعه، ترویج و رشد سلامت محور با اولویت همگانی کردن، آمادگی جسمانی ، تقویت سبک زندگی فعال در جامعه و بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت های ورزشی، علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در دانشگاه پیام نور با همكاري و حمايت هاي آن فدراسيون از مفاد اين تفاهم نامه است.

وي اظهار داشت: ایجاد شرایط لازم به منظور انجام فعالیت های مشترک وررزشی بر اساس نیاز، تربیت و آموزش منابع انسانی کشور با برگزاري دوره هاي آموزشی، سمینار ها و همایش های ملی و بین المللی، دوره های مربيگري، داوري در راستای ماموریت مشترک طرفین از ديگر موارد اين تفاهم نامه مي باشد.

وي گفت: در اين تفاهم نامه به نقش حمایت و ایجاد بستر مناسب برای راه اندازی و ارائه ورزش ترای اتلون (سه گانه) در دانشگاه و تامین نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری برنامه های مشترک، پیاده سازی آئین نامه آموزش فدراسیون ترای اتلون (سه گانه) از طریق دانشگاه،اجراي پروژه هاي تحقيقاتي و كاربردي بوسيله استادان و دانشجويان دانشگاه در حوزه هاي مرتبط با این ورزش و اجرايي كردن نتايج اين تحقيقات در كشور تاكيد شده است.

دکتر مهدی گودرزی رئیس فدراسیون ورزش ترای اتلون (سه گانه) نیز اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با بستر مستعد جامعه مخاطب شاخص در کشور و فدراسیون مربوطه با ظرفیت و پتانسیل چند بعدی قابلیت توسعه مهارت های کاربردی، کار آفرینی و ارتقاء آموزش، دانش افزایی و… در راستای تحقق اهداف مشترک ملی – دانشگاهی همسو و همگام طی مسیر خواهند کرد.