عملکرد دانشگاه پیام نور تحسین برانگیز است
عملکرد دانشگاه پیام نور تحسین برانگیز است

دکتر رضا حاجی پور نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس از فضای آموزشی و همچنین پروژه سوله ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز آمل بازدید و در نشستی با ریاست و هیأت رئیسه این مرکز به بررسی مسائل مربوط به این دانشگاه پرداخت.

به گزارش یوپنا، دکتر حاجی پور  نمایده مردم آمل در این بازدید به دستاوردها و موفقیت های دانشگاه پیام نور پرداخت و اظهار داشت: به طور کلی دستاوردها و پیشرفت‌های کلی دانشگاه پیام نور مورد تحسین است و بیشتر باید حمایت شود.

نماینده مردم آمل، توسعه فضای آموزشی و عمرانی این دانشگاه را مطلوب دانست و گفت: با یک برنامه ریزی، تعامل و همفکری بین دستگاه‌های اجرایی می‌توان از این پتانسیل و امکانات موجود استفاده بهینه داشت و به توسعه بیش از پیش این مرکز دانشگاهی پرداخت.

دکتر صابر قاسم پور، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آمل نیز به روند تأسیس و راه اندازی این مرکز از ابتدای امر تاکنون اشاره کرد و بیان داشت: توسعه مرکز رشد و فناوری مهارت افزایی ، توسعه رسالت علمی و فرهنگی دانشگاه، تکمیل پروژه های نیمه تمام از جمله سوله ورزشی و افزودن رشته های مقاطع تحصیلات تکمیلی، مهمترین نیازهای دانشگاه برای توسعه می باشد که برای رسیدن به این هدف، همکاری تمامی مسئولین شهرستان را می طلبد./