دانشگاه پیام نور در آموزش مجازی پیشتاز است/ الگو گیری سایر دانشگاه ها از پتانسیل های آنلاین و مجازی این دانشگاه
دانشگاه پیام نور در آموزش مجازی پیشتاز است/ الگو گیری سایر دانشگاه ها از پتانسیل های آنلاین و مجازی این دانشگاه

دانشگاه ها می توانند از ظرفیت و پتانسیل دانشگاه پیام نور در آموزش و آزمون مجازی و الکترونیکی الگو بگیرند.

احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم در گفتگوی اختصاصی با یوپنا درباره عملکرد و وضعیت دانشگاه پیام نور در ایام کرونا و برگزاری کلاس ها و آزمون های آنلاین دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در بحث آموزش مجازی جلوتر از سایر دانشگاه ها بوده و سایر دانشگاه ها می توانند از ظرفیت و پتانسیل دانشگاه پیام نور در آموزش و آزمون مجازی و الکترونیکی الگو بگیرند.

نماینده مردم همدان و فامنین ادامه داد: البته بحث آموزش مجازی در همه دانشگاه های کشور تا اندازه ای جواب خواهد بود منتها همیشه امکانپذیر نیست چرا که ما هم دروس نظری داریم و هم دروس عملی که نیاز به حضور فیزیکی دانشجو می باشد اما بنا به شرایط کرونایی فعلی نمی توانیم به صورت حضوری آزمون و کلاس برگزار کنیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس ضمن تاکید بر حمایت از دانشگاه پیام نور تصریح کرد: دانشگاه پیام نور توانسته در نقاط دور دست کشور با کمترین هزینه شرایط تحصیل را برای همگان فراهم کرد لذا نیاز به حمایت بیشتر دارد.

وی همچنین درباره کیفیت آموزشی دانشگاه پیام نور بیان داشت: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور دانشجو محور است، کیفیت آموزشی بالایی دارد و همین امر باعث شده که آمار قبولی فارغ التحصیلان این دانشگاه در آزمون های استخدامی و تحصیلات تکمیلی قابل توجه باشد.