بانک مرکزی ایران رییس دوره ای هیات خدمات مالی اسلامی در سال ۲۰۱۷ شد
بانک مرکزی ایران رییس دوره ای هیات خدمات مالی اسلامی در سال ۲۰۱۷ شد

بانک مرکزی در بیست و هشتمین جلسه شورای عالی هیات خدمات مالی اسلامی (ifsb) و چهاردهمین مجمع سالیانه به عنوان رییس دوره ای این سازمان در سال ۲۰۱۷ میلادی انتخاب شد. به گزارش یوپنا به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، بر همین اساس اجلاس آتی مجمع عمومی هیات خدمات مالی اسلامی در سال ۲۰۱۷به […]

بانک مرکزی در بیست و هشتمین جلسه شورای عالی هیات خدمات مالی اسلامی (ifsb) و چهاردهمین مجمع سالیانه به عنوان رییس دوره ای این سازمان در سال ۲۰۱۷ میلادی انتخاب شد.

به گزارش یوپنا به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، بر همین اساس اجلاس آتی مجمع عمومی هیات خدمات مالی اسلامی در سال ۲۰۱۷به میزبانی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

در جلسه شورای عالی آن سازمان که قائم مقام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نایب رییس شورا حضور داشت و در این اجلاس عملکرد سازمان در سال گذشته، برنامه ها و بودجه پیشنهادی برای سال ۲۰۱۷، راهبردهای تامین مالی و ساز و کار تامین دبیر کل جدید آن سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در حاشیه این اجلاس، نشست های تخصصی با موضوعاتی چون" توسعه بازار سرمایه اسلامی از طریق صکوک"، "حقوق مشتری در تامین مال اسلامی" و " ثبات مالی و سیاستگذاری"  برگزار شد و سخنرانان ، آخرین یافته ها و نتایج بررسی های خود را ارائه کردند.

هیات خدمات مالی اسلامی، مرجع بین المللی استاندارد گذار است که در سال ۲۰۰۲ میلادی تاسیس شده و در زمینه تنظیم و تدوین مقررات و استانداردهای ناظر بر صنعت مالی اسلامی مشتمل بر بانکداری، بازار سرمایه و بیمه فعالیت دارد.