کسب رتبه سوم کشوری دانشگاه پیام نور از لحاظ تعداد کتاب های چاپ شده
کسب رتبه سوم کشوری دانشگاه پیام نور از لحاظ تعداد کتاب های چاپ شده

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور از کسب جایگاه سوم کشوری این دانشگاه از لحاظ تعداد کتاب های چاپ شده توسط اعضای هیات علمی دانشگاه خبر داد.

به گزارش یوپنا دکتر ابراهیمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اعلام داشت: بخشی از تلاش ‌های اساتید و پژوهشگران کشور در تألیف و نشر کتاب توسط ناشران معتبر ملی و بین ‌المللی بازتاب می‌‌یابد از اینرو مؤسسه ISC طی فراخوانهایی در آذر و دی ماه سال ۱۴۰۱، اطلاعات کتابهای بین‌المللی دانشگاه ها، موسسات و مرکز علمی و پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را گردآوری و به تازگی نخستین پایگاه اطلاعاتی کتاب‌های نویسندگان ایرانی را که توسط ناشران معتبر بین‌المللی انتشاریافته، راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: این پایگاه هم اکنون اطلاعات کتابشناختی بیش از ۱۲۰۰ عنوان اثر از بالغ بر ۸۰ دانشگاه، پژوهشگاه و موسسه را پوشش می‌دهد.

مطابق اعلام معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، در گزارش رتبه‌بندی دانشگاه‌ها در این خصوص که توسط موسسه ISC منتشر شده، اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور با انتشار ۱۴۹ عنوان کتاب افتخار کسب رتبه سوم را در بین دانشگاه‌های کشور به لحاظ شمار کتابهای منتشرشده در سطح بین المللی از آن خود کرده است.