قهرمانی تیم دانشگاه پیام نور در مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
قهرمانی تیم دانشگاه پیام نور در مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

تیم شهید دیالمه دانشگاه پیام نور رامسر به عنوان تیم برتر یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران معرفی شد.

به گزارش یوپنا امیرمحمد تفاوت دانشجوی پیام نور رامسر و نفر برتر یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران اظهار داشت: این دوره از مسابقات در سه مرحله استانی، منطقه ای و کشوری برگزار شده است.

وی افزود: باوجود مشارکت دانشگاه هایی از استان از جمله نوشیروانی، مازندران، آزاد، فرهنگیان اما تیم دانشجویی پیام نور مازندران که اولین بار در این مسابقات حضور یافت توانست قهرمان این دوره از مسابقات شود.

دانشجوی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: اخیر هیچ تیمی از استان های شمالی و شرق کشور موفق نشدند که به فینال مسابقات راه پیدا کنند.

تفاوت همچنین گفت: دهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی با  پیام رییس جمهوری و حضور سخنگوی دولت در دانشگاه شهیدبهشتی برگزار شد. این دوره تیم مناظره شهید دیالمه دانشگاه پیام نور مرکز رامسر متشکل از چهار نفر که دو نفرشان از تیم دانشکده پرستاری رامسر بودند، توانست به فینال مسابقات راه یابد و مقام نخست را کسب کند.

وی افزود: مناظره درباره موضوعات فرهنگی،سیاسی و اجتماعی روز  انجام گرفت و شکل مسابقه به این صورت بود که دو نفر سخنران اصلی بوده و دو نفرپشتیبان بوده که محتواها را تنظیم می کردند.

دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام نور مرکز رامسر برضرورت اهتمام و برنامه ریزی مسئولان دانشگاه پیام نور در راستای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی ،جهاد تبیین، فن مناظره و فن گفتگو تاکید کرد و‌ گفت: تیم مناظره شهید دیالمه دانشگاه پیام نور مرکز رامسر از آمادگی این تیم برای انتقال تجربیات و اجرای برنامه ها در سطح دانشگاه ها را دارد و انتظار می رود که با همکاری و حمایت مسئولان فرهنگی وزارت علوم و دانشگاه ،پایلوت برنامه ها از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور  استان مازندران انجام گیرد.