تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته و اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون كارشناسی‌ارشد
تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته و اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون كارشناسی‌ارشد

مهلت انتخاب رشته و اعلام رشته‌ محل‌ های جدید آزمون كارشناسی‌ ارشد برای امروز ۲۱ خردادماه در سایت سنجش تمدید شد.

به گزارش یوپنا به نقل از سازمان سنجش پيرو انتشار دفترچه راهنماي انتخاب رشته آزمون كارشناسي‌ارشد ناپيوسته سال ۱۴۰۳ در تاريخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۱و اطلاعيه تمديد مهلت انتخاب رشته و اعلام رشته‌محل‌هاي جديد در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۶، ضمن اعلام اصلاحات جديد بشرح فايل پيوست مربوط به دفترچه راهنماي انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون ياد شده مي‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از داوطلباني كه تا اين تاريخ (۱۴۰۳/۰۳/۲۰) براي انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتيبي اتخاذ شده است كه بتوانند تا پايان روز دوشنبه به تاريخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي، اطلاعیه قبلی و مندرجات اين اطلاعيه، به درگاه اطلاع‌رساني سازمان ملي سنجش و ارزشيابي نظام آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت كدرشته‌محل‌هاي انتخابي در آزمون مذكور اقدام کنند.
لازم به تاکید است مهلت در نظر گرفته شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

در ضمن آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به انتخاب كدرشته‌محل‌هاي تحصيلي اقدام کرده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۱، نسبت به مشاهده يا ويرايش كدرشته‌محل‌هاي انتخابي خود اقدام نمايند.

فایل های مربوط به دفترچه ها انتخاب رشته کارشناسی ارشد و اصلاحیه های آن را در زیر دانلود کنید:

لازم به ذکر است که برخی از رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور علاوه بر دفترچه انتخاب رشته در اصلاحیه های اول و دوم دفترچه قرار دارند و داوطلبان می توانند تا آخر وقت امروز نسبت به ویرایش و افزودن رشته محل های جدید اقدام کنند.

برای مشاهده رشته محل هاي جديد و اصلاحات دوم مربوط به دفترچه راهنماي انتخاب رشته آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال ۱۴۰۳ اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده فایل اصلاحات اول دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ اینجا را کلیک کنید

دریافت دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ کلیک کنید