طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه بار مالی برای دولت ندارد
طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه بار مالی برای دولت ندارد

دکتر سلطانی احمدی در دیدار با رئیس و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: تصویب طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور مصداق اقامه عدالت اداری و فاقد تحمیل بار مالی جدید به دولت است.

به گزارش یوپنا دکتر مجتبی سلطانی احمدی معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی استانهای دانشگاه پیام نور در دیدار با دکتر علی بابایی کارنامی و دکتر سید احمد فاطمی رئیس و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به تبیین ضرورت تصویب طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه پیام پرداخت.

در این جلسات که رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران و جمعی از مدیران این دانشگاه حضور داشتند سلطانی احمدی تصویب طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور را مصداق اقامه عدالت اداری و فاقد تحمیل بار مالی جدید به دولت دانست.

وی گفت: کلیه کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور دارای شناسه کارمندی از سازمان استخدامی و اداری هستند و به دلیل ماهیت هیأت امنایی دانشگاه، حقوق کارکنان اداری همسان و مانند کارکنان پیمانی و رسمی پرداخت می‌شود و محل اعتبار آن نیز از منابع اختصاصی دانشگاه است.

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی استانها گفت: پنجاه درصد کارکنان قراردادی دانشگاه بیش از ۱۵ سال و هفتاد درصد کارکنان بیش از ۱۰ سال سابقه کار دارند. تبدیل وضعیت کارکنان با این طول زمان مصداق اقامه عدالت اداری و انجام وظیفه است. ایجاد ثبات و امنیت شغلی، انگیزه و امید و آرامش کارمند و خانواده از نتایج تصویب این طرح است.

در این جلسات دکتر علی بابایی کارنامی و دکتر سید احمد فاطمی بر حمایت از طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه تأکید کردند و آن را ضروری و عملی انسانی دانستند.

لازم به ذکر است دکتر علی بابایی کارنامی رئیس کمیسیون اجتماعی نماینده مردم ساری و دکتر سید احمد فاطمی دیگر عضو کمیسیون اجتماعی نماینده مردم شهرستان بابل می‌باشند.