پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت آغاز سال تحصیلی
پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت آغاز سال تحصیلی

رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را به همه دانشگاهیان به ویژه دانشجویان تبریک گفت.

به گزارش یوپنا متن پیام دکتر تقی زاده بدین شرح می باشد:

فرارسیدن ماه «مهر» و آغاز سال تحصیلی جدید برای ملّت بزرگ ایران به ویژه دانشجویان عزیز، همواره نویدبخش فردایی روشن و آغاز فصلی تازه از زندگی برای پویندگان راه دانایی و معرفت است.

دانشگاه پیام نور نیز به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی، خود را خدمتگزار مردم به ویژه دانشجویان که مهم ترین آینده ساز میهن اسلامی هستند، دانسته و در ارائه خدمات مطلوب و شایسته برای جوانان این مرز و بوم است از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

جای بسی سعادت است که در این دانشگاه بتوانیم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و با حضور دانشجویان عزیز و توانمند این مرز و بوم، سهمی والا در تحقق اهداف نظام آموزش عالی کشور در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) داشته باشیم. تامین فضای پر از آرامش، همدلی، همزبانی و تکریم در دانشگاه پیام نور مهمترین وظیفه و مسئولیت ماست. امیدواریم شما دانشجویان عزیز نیز با تلاش و کوشش مضاعف ما را در تحقق اهداف نظام و رشد و پیشرفت چشمگیر در عرصه های علمی و بین المللی یاری رسانید.

اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید را به همه شما عزیزان دانشجو، استادان بزرگوار و کارمندان خدوم دانشگاه تبریک عرض می‌کنم و امیـدوارم شما دانشجویان عزیز با جان و دلی معطـر به شمیم اخـلاق و ایمـان، توسعـه و سـرافـرازی را برای ایـران عزیزمـان به ارمغـان آورید.​​​​​​​

ابراهیم تقی زاده

رئیس دانشگاه پیام نور