حمله دوباره ایرانی‌ها به اینستاگرام
حمله دوباره ایرانی‌ها به اینستاگرام

کاربران ایرانی دوباره به صفحه مسی در اینستاگرام حمله کرده اند. این بار با الفاظ رکیک و البته تبلیغ تخلیه چاه و روغن فرد اعلا! به گزارش " یوپنا" کاربران ایرانی اینستاگرام بار دیگر به صفحه شخصی لیونل مسی حمله کردند و ستاره آرژانتینی بارسلونا را مورد لطف الفاظ عجیب و غریب خود قرار دادند. […]

کاربران ایرانی دوباره به صفحه مسی در اینستاگرام حمله کرده اند. این بار با الفاظ رکیک و البته تبلیغ تخلیه چاه و روغن فرد اعلا!

به گزارش " یوپنا" کاربران ایرانی اینستاگرام بار دیگر به صفحه شخصی لیونل مسی حمله کردند و ستاره آرژانتینی بارسلونا را مورد لطف الفاظ عجیب و غریب خود قرار دادند. ماجرا از این قرار است که مسی دیشب عکسی از خود و آنخل دی ماریا، دیگر ستاره تیم ملی آرژانتین و عضو باشگاه پاری سن ژرمن را منتشر کرد و ورود او را به اینستاگرام تبریک گفت. کاربران ایرانی اما تشخیص دادند که عکس مسی و دی ماریا مربوط به بازی ایران- آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ است. دیداری که با تک گل مسی به سود آرژانتین به اتمام رسید. به همین دلیل ایرانی ها بار دیگر صفحه مسی را با کامنت های خود تحت تاثیر قرار دادند و مطالبی نوشتند که در نوع خود هم رکیک است و هم عجیب. 

اگر به کامنت های آخرین پست مسی در اینستاگرام نگاهی بیندازیم به نکات جالبی پی می بریم. مثلا در یک کامنت نوشته شده:« روغن فرد اعلا، این روزا یعنی اویلا!» یا یک کامنت دیگر که در آن به یک ماشین فروشی اشاره شده:« پراید مدل ۸۳ مشکی، کاپوت تعویضی، ۱ سال بیمه » ….  

حمله به اینستاگرام بهترین بازیکن فوتبال جهان تاسف بار است. آن هم به دلیل عکسی که او از خود و دی ماریا منتشر کرده و به دوست صمیمی خود بابت حضور در اینستاگرام خوشامد گفته. نکته جالب اینکه در پست مسی حدود ۱۳۰۰۰ کامنت به ثبت رسیده که بیشتر آنها به زبان فارسی است و متعلق به کاربران ایرانی. به چرایی بروز این اتفاق ها در اینستاگرام بارها پرداخته ایم اما در نهایت می بینیم که نه سودی داشته و نه مشکلی برطرف شده که این جای بسی تاسف و ناراحتی دارد.