برگزاری اولین دوره مسابقات کشتی پهلوانی دانشگاه پیام نور/ انتصاب دبیر انجمن ورزش باستانی و پهلوانی دانشگاه (+عکس)
برگزاری اولین دوره مسابقات کشتی پهلوانی دانشگاه پیام نور/ انتصاب دبیر انجمن ورزش باستانی و پهلوانی دانشگاه (+عکس)

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور طی حکمی دبیر انجمن ورزش باستانی و پهلوانی را منصوب کرد. به گزارش خبرگزاری «یوپنا»، طی حکمی از سوی نصیرزاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، دکتر ناصر زردی عضو علمی رشته تربیت بدنی مرکز بیرجند به عنوان دبیر انجمن ورزش پهلوانی منصوب شد. بر اساس این گزارش، ناصر […]

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور طی حکمی دبیر انجمن ورزش باستانی و پهلوانی را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری «یوپنا»، طی حکمی از سوی نصیرزاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، دکتر ناصر زردی عضو علمی رشته تربیت بدنی مرکز بیرجند به عنوان دبیر انجمن ورزش پهلوانی منصوب شد.

photo_2017-01-14_10-48-46

بر اساس این گزارش، ناصر زردی دارای مدرک دکتری مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی است و در کارنامه خود سوابقی همچون ریاست مرکز دانشگاه پیام نور  قاین، ریاست هیات کاراته استان خراسان جنوبی، ریاست اداره ورزش و جوانان قاین و همچنین عضویت در شورای شهر قاین را دارد.

نصیرزاده در معارفه وی که با حضور مرادیان رئیس انجمن پهلوانی و خانم ترابی مسول انجمن های ورزشی دانشگاه پیام نور و جمعی از همکاران اداره کل تربیت بدنی برگزار شد، ابراز داشت: اولین دوره مسابقات هنرهای فردی و کشتی پهلوانی را در بهمن سالجاری به میزبانی استان خراسان جنوبی برگزار خواهیم کرد.

زردی نیز ضمن تشکر از اعتماد به ایشان ابراز داشت: ورزش باستانی فرهنگ ایران اسلامی است که جا دارد از همکاران محترم در اداره کل تربیت بدنی به جهت رشد و اشاعه این ورزش کمال تشکر و قدرانی را داشته باشم.