معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور از امکان تسهیلات ویژه برای نخبگان دانشگاه خبر داد.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور از امکان تسهیلات ویژه برای نخبگان دانشگاه خبر داد.

به گزارش یوپنا، معاون اداری و مالی دانشگاه از اعمال تسهیلات ویژه برای نخبگان ورزشی دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: قهرمانان ملی و بین المللی بی شماری هستند که با توجه شرایط منحصر به فرد دانشگاه، علی رغم فراهم بودن امکان ادامه تحصیل در سایر دانشگاه های دولتی، پیام نور را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند لذا هیات رییسه دانشگاه هم جهت ارج نهادن به فعالیت های این عزیزان و توسعه فرهنگ و منش پهلوانی و قهرمانی در جامعه ایران اسلامی تسهیلاتی اعم از عدم پرداخت شهریه، تحصیل در مقاطع بالاتر بدون آزمون ورودی، اعزام به مسابقات برون مرزی و حضور در لیگ های حرفه ای و‌ ….‌ را در دستور کار خود قرار داده است .

حسنی ادامه داد: نزدیک به ۱۰۰۰نفر از دانشجویانی که موفق شده بودند در المپیادهای دانشجویی پیام نور مقام های اول، دوم و سوم را کسب کنند در ترم اول سال تحصیلی ۹۶ -۹۷ از صددرصد تا پنجاه درصد معافیت شهریه ای برخوردار خواهند شد.

عضو شورای عالی ورزش دانشگاه یادآور شد: پیام نور در رشد و توسعه ورزش در دانشگاه ها پیشتاز بوده و در سال گذشته علی رغم محدویت های مالی موجود موفق شد که بیش از ۱۵۶۵۰۰ مربع به سرانه فضای ورزشی سرپوشیده با احداث ۶۷ مکان ورزشی در ۲۱ استان کشور اضافه کند.

وی گفت: درخشش تیم های والیبال، بسکتبال، جودو، کشتی، فوتسال، ووشو، کاراته و کبدی این دانشگاه در مسابقات برون مرزی و لیگ های حرفه ای از دیگر فعالیت های ارزشمند این دانشگاه در توسعه ورزش بوده است.

حسنی در انتها خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که هزینه در ورزش سرمایه گذاری است و از هیچ گونه تلاشی جهت ایجاد فضایی سالم و بانشاط و حضور قهرمانان پیام نوری جهت حضور در عرصه های بین المللی دریغ نخواهیم کرد./برنا