قهرمانان ورزشی پیام نور

دانشگاه پیام نور به ورزش های فردی و جمعی توجه ویژه ای دارد لذا در این زمینه قهرمان های آسیایی و بین المللی زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا مسعود خواجه صالحانی ۲۲ ساله قهرمان کشتی که دانشجوی دانشگاه پیام نور می باشد در گفتگو با خبرنگار یوپنا، افزود:  در تهران ساکن هستم ولی اصالتاً مازندرانی هستم و در حال حاضر دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز پاکدشت می باشم.

وی ادامه دارد: در حال حاضر عضو تیم کشتی آزاد دانشگاه پیام نور هستم که در المپیادهای دانشگاه پیام نور ۲ بار قهرمان شدم یکی در المپیاد ۹۷ آبادان و دیگری در المپیاد ۹۴ قم. همچنین در مسابقات وزارت علوم مقام نخست را برای دانشگاه پیام نور به ارمغان اورده ام.

دانشجوی دانشگاه پیام نور عضو تیم ملی آزاد هم هست که مقام های بین المللی زیادی بدست آورد که مهمترین انها حضور در مسابقات بین المللی تودانکلف بلغارستان می باشد

قهرمان کشتی آزاد دانشگاه پیام نور گفت: برای مسابقات دانشجویان جهان که شهریور ماه در برزیل برگزار می شود در حال آماده سازی هستیم و امیدوارم که نتایج خوبی بدست بیاوردم.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت های مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور فرصتهای خوبی را ایجاد کرده که در کنار تحصیل به صورت حرفه ای ورزش را نیز ادامه بدهیم و امیدوارم که مسولین حمایت های بیشتری انجام دهند.

همچنین حسین پارسایی قهرمان کوهنوردی و سنگ نوردی که متولد ۱۳۷۶ می باشد در گفتگو با یوپنا افزود: دانشجوی تربیت بدنی پیام نور مرکز پاکدشت هستم که دو مقام قهرمانی برای دانشگاه پیام نور کسب کرده ام.

وی اظهار داشت: یکی از معیارهای که دانشگاه پیام نور را دانشگاه ممتازی کرده است، کیفیت مدرس های این دانشگاه بوده است.

قهرمان دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور فرصت های خوبی برای ورزش در کنار تحصیل فراهم کرده است.