بیست و دومین جشنواره قرآنی دانشگاه‌های پیام نور کشور از امروز (دوشنبه ۲۳مهر) به میزبانی پیام نور کرمانشاه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه در جلسه هماهنگی برگزاری ۲۲ جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور سراسر کشور: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین و گسترده ترین دانشگاه دولتی کشور، در زمینه مسائل فرهنگی دانشجویی فعالیت های چشمگیری داشته است که یکی از آنها برگزاری جشنواره قرآن و عترت است.

دکتر سعیدی پور با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه برای دومین بار میزبان این جشنواره می باشد افزود: امید است با اتکال به پروردگار مهربان، این جشنواره دستاورد قابل توجه ای برای تمامی عزیزان شرکت کننده و مدعوین داشته باشد.

وی افزود: مرحله مقدماتی این جشنواره با رقابت بین حدود هفده هزار نفر از دانشجویان و استادان بیش از ۵۰۰ مرکز و واحد دانشگاه پیام نور در دو بخش خواهران و برادران در ۳۴ رشته در بخش های آوایی، معارفی، ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری اردیبهشت ماه ۹۷ برگزار شد.

دکتر سعیدی پور با اشاره به اینکه مرحله استانی این مسابقات در شهریور ماه ۹۷ در استان های محل تحصیل داوطلبان برگزار شد افزود: مرحله نهایی این جشنواره در سطح کشوری از ۲۲ تا ۲۵ مهرماه ۱۳۹۷در دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه برگزار خواهد شد و داوران انتخاب شده این جشنواره، داوران مطرح سطح ملی و بین المللی می باشند.

این جلسه با با حضور نماینده فرمانداری، معاون سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و مسئولین محترم اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه برگزار شد.