به تازگی سامسونگ از گوشی جدید خود با نام گلکسی A20e که در واقع مدل کوچک‌تر گلکسی A20 است، رونمایی کرد.

به تازگی گوشی سامسونگ گلکسی A20 دارای یک برادر دوقلو شده است. البته برادری که از لحاظ اندازه کمی کوچک‌تر است. نام این گوشی جدید گلکسی A20e است.

این گوشی هوشمند دیگر از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی سوپر امولد استفاده نمی‌کند و به جای آن یک نمایشگر ۵.۸ اینچی ال‌سی‌دی قرار دارد. البته باید به این نکته اشاره کرد که رزولوشن هر دو صفحه نمایش ۷۲۰x۱۵۶۰ است. ناچ اینفینیتی V هم هنوز سر جای خودش حضور دارد و دوربین سلفی این گوشی را در خود جای داده است. این دوربین ۸ مگاپیکسل کیفیت دارد.

دوربین پشتی این گوشی یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم نسبتاً روشن f / ۱.۹ دارد. این سنسور با یک ماژول اولترا واید ۵ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. در پشت این گوشی علاوه بر دوربین یک حسگر اثر انگشت نیز حضور دارد. در این گوشی‌ها هنوز از فناوری حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش استفاده نمی‌شود و این بخش به صورت سنتی مانده است.

سامسونگ از گوشی گلکسی A20e رونمایی کرد +تصاویر

سامسونگ از گوشی گلکسی A20e رونمایی کرد +تصاویر

گوشی سامسونگ گلکسی A20e دارای تراشه Exynos 7884 به عنوان پردازنده خود است (۲ هسته بزرگ + ۶ هسته کوچک). این پردازنده با یک رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. می‌توان به وسیله کارت حافظه مقدار ذخیره سازی این دستگاه را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش داد. این میزان حافظه واقعاً برای کاربران مناسب است.

با توجه به اندازه کوچک‌تر این گوشی، ظرفیت باطری آن به ۳۰۰۰ میلی‌آمپر کاهش می‌یابد، اما با توجه به شارژ سریع ۱۵ واتی، به سرعت پر می‌شود. سامسونگ گلکسی A20e در رنگ‌های سیاه و سفید عرضه خواهد شد، اما قیمت دستگاه‌ها و تاریخ دقیق عرضه آن‌ها هنوز اعلام نشده است.