افتتاح تنها باشگاه تیراندازی استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد
افتتاح تنها باشگاه تیراندازی استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد

 باشگاه تیراندازی ماشه و مهارت به عنوان اولین باشگاه تیر اندازی استان با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان ، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری ، دانشجویان و برخی از مسئولین دانشگاه در سالن شهدای دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد افتتاح شد. 

به گزارش یوپنا در این مراسم دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری ضمن خیر مقدم خدمت حاضرین اظهار کرد: با راه اندازی و تجهیز باشگاه‌ تیراندازی در دانشگاه قطعا شاهد شکوفایی بیشتر و استعدادهای نهفته در بین دانشجویان و علاقه مندان به ورزش به خصوص در رشته تیراندازی خواهیم شد.

دکتر آبرود با اشاره به نقش مهم استعدادیابی دانشجویان در پیشرفت ورزش عنوان کرد: دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاه دلخواه ورزشکاران با ارائه همکاری و تعامل به دانشجویان قهرمان و علاقه مندان به ورزش توانسته متناسب با شرایط قهرمانی رضایتمندی آنان را فراهم نمایید.

وی گفت: با توجه به پتاسیل موجود و امکانات ورزشی که در دانشگاه پیام نور استان وجود دارد بایستی فضای تعامل گسترده تری بین اداره کل ورزش و جوانان با دانشگاه ایجاد شود تا شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در حوزه ورزشی استان باشیم.

ایشان با اشاره به توسعه کیفی ورزش در دانشگاه پیام نور استان افزود : آمار دانشجویان شرکت کننده در مسابقات بین اللملی و مسابقات داخلی و عناوین کسب شده توسط دانشجویان پیام نور استان در عرصه های ورزشی نشان از اقتدار، توانمندی و پویایی ورزش در دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری را دارد.

در ادامه معاون اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری از اهتمام این سازمان برای حمایت از مراکز و واحدهای دانشگاه پیا نور استان خبر داد و افزود: توسعه و ارتقای تعاملات ورزشی با دانشگاه پیام نور بسیار ارزنده و ارزشمند خواهد بود .