اخلاق حسنه و نیکو؛ عامل موثری در جذب دانشجویان است
اخلاق حسنه و نیکو؛ عامل موثری در جذب دانشجویان است

  به گزارش یوپنا، نشست رؤسای مراکز و واحدها و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان مازندران با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود نبوی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور سازمان مرکزی در ستاد استان مازندران برگزار شد. در این نشست حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود نبوی با اشاره به […]

 

به گزارش یوپنا، نشست رؤسای مراکز و واحدها و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان مازندران با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود نبوی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور سازمان مرکزی در ستاد استان مازندران برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود نبوی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: هم اکنون مطالبه اصلی رهبری معظم، بسط اخلاق و معنویت در جامعه است و باید دانشگاهیان پیام نور این مطالبه را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه انسانها نیازمند طهارت جسم و روح هستند، افزود: در راستای معنویت و تعالی‌بخشی، خودسازی و خودباوری نسل جدید به‌ویژه دانشجویان می‌بایستی با برنامه‌ریزی و تدابیر، گام‌های عملی برداشت.

وی از رؤسای مراکز و واحدها و مدیران خواست که در محیط کاری با اخلاق حسنه و رفتار نیکو با دانشجویان و مراجعه‌کنندگان رفتار کنند که این امر در راستای جذب دانشجویان مفید مؤثر خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین نبوی خواستار تشویق همکاران پرکار و با اخلاق در مراکز و واحدها و محیط دانشگاه شد.

وی داشتن اخلاق خوب و تواضع و حجب و حیا را از ویژگی‌های اخلاق مدیران در دانشگاه عنوان کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمود شیخ الاسلامی با اشاره به راه اندازی سامانه های الکترونیک دانشگاه افزود: مراحل ترفیع اعضای هیات علمی از آبان ماه در سامانه قابل رصد است و اعضای هیات علمی در بخش پیشخوان خدمت عضو می‌توانند مراحل گام‌به‌گام ترفیع را رؤیت کنند.