همایش پیاده روی اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.
همایش پیاده روی اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت دفتر امور فرهنگی و اجتماعی ، همایش پیاده روی اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد و ستاد استان برگزار شد.

به گزارش یوپنا،به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت دفتر  امور فرهنگی و اجتماعی ، همایش پیاده روی اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور  مرکز شهرکرد و ستاد استان برگزار شد.

در حاشیه این همایش دکتر علیرضا آبرود  رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : لازم می دانم آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه  پیام نور استان چهارمحال و بختیاری تبریک گفته و از همه عزیزان می خواهم تا با عزمی جدی و همتی والا، آستین تلاش برای تولید دانش و فن آوری و حرکت در مسیر سازندگی اجتماعی را استمرار بخشند.

وی گفت هدف از برگزاری این همایش گرامی داشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهیدان هشت سال دفاع مقدس، جانبازان و آزادگان عزیز است.

ایشان با بیان اینکه ورزش و فعالیت بدنی علاوه بر بهداشت جسم به بهداشت روانی فرد  کمک می کند اظهار کرد : توجه به ورزش و سلامتی در محل کار سبب افزایش نشاط و شادابی کارکنان می شود و باید به تدریج به صورت امری رایج و روزانه درآید.

گفتنی است این همایش از جلوی درب دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد  آغاز و  تا پارک ملت ادامه داشت  و در پایان با اجرای برنامه هایی چون اهدای جوایز  و پذیرایی به پایان رسید.