بهره‌برداری از سه پروژه عمرانی دانشگاه پیام نور خوزستان تا پایان سال
بهره‌برداری از سه پروژه عمرانی دانشگاه پیام نور خوزستان تا پایان سال

سرویس حوزه و دانشگاه، رییس اداره عمران و املاک دانشگاه پیام نور خوزستان با تشریح وضعیت پروژه‌های عمرانی فعال این دانشگاه، گفت: سه پروژه اداری، آموزشی و ورزشی تا پایان سال ۹۴ به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش یوپنا؛ مهدی عشیری اظهار‌کرد: ساختمان اداری آموزشی واحد رامشیر به مساحت یک هزار مترمربع با اعتبار ۱۲ میلیارد […]

سرویس حوزه و دانشگاه، رییس اداره عمران و املاک دانشگاه پیام نور خوزستان با تشریح وضعیت پروژه‌های عمرانی فعال این دانشگاه، گفت: سه پروژه اداری، آموزشی و ورزشی تا پایان سال ۹۴ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش یوپنا؛ مهدی عشیری اظهار‌کرد: ساختمان اداری آموزشی واحد رامشیر به مساحت یک هزار مترمربع با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و دو سوله ورزشی هر یک به مساحت ۲۹۱۷ مترمربع در مراکز پیام‌ نور دزفول و خرمشهر در مجموع با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال تا پایان سال تکمیل خواهند شد و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۵۸۰۰ مترمربع به فضای ورزشی دانشگاه اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال جاری ۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای پروژه‌های تعمیر، تجهیز، احداث، محوطه‌سازی و حصارکشی دانشگاه جذب شد که نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است؛ همچنین از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه ۴۲ میلیارد ریال در قالب توافق‌نامه عمرانی ۹۴ تصویب و به استان ابلاغ شد.

رییس اداره عمران و املاک دانشگاه پیام نور خوزستان خاطرنشان کرد: فاز اول ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور واحد هویزه به مساحت یک هزار و ۸۰۰ مترمربع شامل اسکلت و سقف با اعتبار هشت میلیارد ریال در سال جاری به اتمام رسید و در آستانه اجرای فاز دوم با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال هستیم.

عشیری با اشاره به جذب اعتبارات از محل منابع ملی، استانی و درآمدهای اختصاصی دانشگاه در سال جاری برای تکمیل و اجرای پروژه‌های عمرانی، گفت: دانشگاه پیام نور خوزستان با داشتن ۳۱ مرکز و واحد بزرگترین دانشگاه دولتی استان است؛ همچنین جمعیت بالای دانشجویی و گستردگی مراکز و واحدها اهمیت گسترش فضای آموزشی، اداری و ورزشی را در این دانشگاه مضاعف می‌کند./ایسنا