خبر خوش دکتر حسنی برای کارکنان دانشگاه پیام نور
خبر خوش دکتر حسنی برای کارکنان دانشگاه پیام نور

۲۸۰میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام نیاز است که تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و در دهه فجر با هماهنگی های صورت گرفته ۱۰۰ پروژه عمرانی در سراسر افتتاح می شود.

گروه دانشگاه – معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در بازدید از دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در جمع روسا و مدیران ستادی کارکنان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور امسال برای اولین بار با حضور وزیر علوم وارد بحث تلویزیون تعاملی شده است، گفت: سیستم رسانه تعاملی (IPTV) سیستم جدیدی است که به دانشگاه پیام نور اضافه شده است و این امکان را برای دانشجویان، فراهم می کند تا از طریق موبایل و تلویزیون با کمترین هزینه محتوای آموزشی را دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری «یوپنا»، دکتر فیصل حسنی با اشاره به پروژه های عمرانی نیمه تمام در دانشگاههای پیام نور تصریح کرد: ۲۸۰میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام نیاز است که تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و در دهه فجر با هماهنگی های صورت گرفته ۱۰۰ پروژه عمرانی در سراسر افتتاح می شود.

dr-hasani

وی با بیان اینکه ۳ پروژه عمرانی در دهه فجر در استان هرمزگان افتتاح می شود، افزود: ۲میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار پروژه های عمرانی بوده است و دراین بازدید ۱میلیارد تومان دیگر به این استان در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام اهدا می شود.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور با تاکید بر اینکه سیاست دانشگاه پیام نور در کشور تقویت کیفیت است، اظهار کرد: توسعه مباحث کیفی از اولویت های کاری است و قطعاً در این زمینه سرمایه گذاری می کنیم و برای افزایش سطح تخصص دانشجو و اعضای هیات علمی در دانشگاه آزمایشگاهها را مجهز می کنیم.

حسنی ادامه داد: با تجهیز آزمایشگاهها زمینه برای انجام تحقیقات و پژوهش های بیشتر در دانشگاه فراهم میشود و نیز سایر دستگاهها می توانند از آزمایشگاههای ما استفاده کنند و در حال حاضر بهترین آزمایشگاه های کشور را داریم.

وی با بیان اینکه در این سفر نگاه ویژه ای به استان هرمزگان خواهیم داشت، گفت: زیرساخت های آزمایشگاه های هرمزگان را که قبلا خریداری شده است تقویت می کنیم.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در خصوص آموزش های ضمن خدمت برای کارکنان گفت: برنامه های خوبی در این خصوص تهیه شده است و تمام تلاش خود را در جهت ارتقاء کارکنان به کار خواهیم برد.

دکتر حسنی در ادامه افزود: ارتقاء کارکنان پیمانی و رسمی دانشگاه پیام نور که از چند سال پیش انجام نگرفته بود در سال جاری با تلاش همکاران اداری در حال انجام است و این مهم نیز در راستای رضایت مندی همکاران صورت پذیرفته است.