مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام‌نور: هدایت، حمایت و نظارت ۳ مأموریت‌ اصلی نهاد رهبری در دانشگاه‌هاست
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام‌نور: هدایت، حمایت و نظارت ۳ مأموریت‌ اصلی نهاد رهبری در دانشگاه‌هاست

رئیس نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور کشور به سه مأموریت اصلی نهاد در دانشگاه‌ها شامل هدایت، حمایت و نظارت اشاره کرد.

به گزراش یوپنا حجت‌الاسلام سیدمحمود نبوی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ در آئین تکریم و معارفه مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان همدان، اظهار کرد: حدود پنج، شش سال پیش نیمی از دانشگاه‌های پیام‌نور کشور مسئول نهاد رهبری نداشتند. نهاد رهبری در دانشگاه‌های پیام نور کشور به جز استان همدان تقریباً نوپاست و این استان از این حیث پیشکسوت است اما مایه امیدواری است که رؤسای دانشگاه‌ها با نهاد ارتباط خوبی دارند.

نبوی با اشاره به وظایف و مأموریت‌های نهاد رهبری، به سه مأموریت اصلی نهاد در دانشگاه‌ها شامل هدایت، حمایت و نظارت اشاره کرد و یادآور شد: امروز حجت‌الاسلام افلاکیان که سابقه فعالیت در نهادهای مختلفی را دارد به عنوان چهارمین رئیس نهاد رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان معرفی می‌شود.

مسئول جدید نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان همدان نیز با اشاره به نقش سند بالادستی دانشگاه اسلامی اظهار کرد: سند دانشگاه اسلامی به عنوان یکی از راهبردهای اصلی نظام جمهوری اسلامی در مبحث تعلیم و تربیت آموزش عالی کشور قرار دارد، این مسأله جزء مهمترین مأموریت‌ها و وظایفی است که در نهاد رهبری باید دنبال کنیم.

حجت‌الاسلام ابراهیم افلاکیان افزود: همانطور که حاج آقا دانش‌افروز، حاج آقا محمدی و حاج آقا دوست‌‎پرور در این دانشگاه مأمن بودند، بنده هم تلاش می‌کنم راه آنها را ادامه دهم.

به گزارش یوپنا، در این مراسم حجت‌الاسلام ابراهیم افلاکیان به عنوان مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان همدان معرفی شد و از خدمات حجت‌الاسلام علی دانش‌افروز تقدیر به عمل آمد.