مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۸۸۸ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری ۹۶ خبر داد و گفت: داوطلبان از ۱۵ تا ۱۸ اسفند ماه ۹۵ مجددا فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: براساس آمار اولیه گزارش شده تعداد ۸۸۸ هزار و ۶۴۴ داوطلب تا پایان وقت یکشنبه اول اسفندماه ۹۵ برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۶ اقدام نموده‌اند. بدیهی است آمار نهایی شرکت‌کنندگان متعاقباً آن اعلام می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: آن دسته از داوطلبانی که در مهلت تعیین شده یعنی از روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه تا پایان وقت امروز (یکشنبه اول اسفند ماه جاری) موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نگردیده و یا به هر دلیل دیگری نتوانسته اند در این آزمون ثبت نام نمایند مهلت مجددی برای ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۶ از روزیکشنبه ۱۵ اسفند ماه ۹۵ تا چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه ۹۵ در نظر گرفته شده است تا این گروه از داوطلبان بتوانند منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تاکید کرد:‌ ضمنا آن دسته از داوطلبانی در مهلت مقرر برای ثبت نام در آزمون سراسر ی ۹۶ اقدام ننموده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل در مهلت مجدد تمدید شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

منبع: ایسنا