دانشگاه پیام نور توجه ویژه ای به فعالیت های ورزشی علی الخصوص ورزش بانوان دارد و مجلس شورای اسلامی آماده هرگونه حمایت از فعالیت های ورزشی این دانشگاه است.

گروه ورزشی – عضو هیات ریسه مجلس شورای اسلامی، دانشگاه پیام نور را الگویی برای سایر دانشگاه ها دانست.

به گزارش خبرگزاری یوپنا، نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در مراسم آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی دختران دانشجوی دانشگاه های پیام نورِ سراسر کشور، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور می تواند در بحث ورزش الگویی مناسب برای سایر دانشگاه های کشور باشد.

علی اصغر یوسف نژاد بیان داشت: این دانشگاه توجه ویژه ای به فعالیت های ورزشی علی الخصوص ورزش بانوان دارد و مجلس شورای اسلامی آماده هرگونه حمایت از فعالیت های ورزشی این دانشگاه است.

نماینده مردم ساری ومیانرود با اشاره به اهمیت توجه به ورزش در دانشگاه ها گفت: خوشبختانه وضعیت ورزش دانشجویی ما در جهان جایگاه نهم را دارد که از این حیث قابل تقدیر است ولی باید در دانشگاه ها به نقش سلامت محور ورزش نیز توجه شود و به همین خاطر از مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور می خواهم نگاه ویژه تری به ورزش های پایه و فراگیر تر در دانشگاه پیام نور داشته باشند.

عضو هیات ریسه مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: توجه به ورزش در ارگان ها برای ما اهمیت زیادی دارد و به همین منظور ردیف بودجه ای خاص در سال آینده توسط مجلس شورای اسلامی برای ورزش دانشجویی پیش بینی شده است.