رئیس انجمن یادگیری الکترونیکی ایران گفت: دانشگاه پیام نور جایگاه والایی در راستای ارتقاء آموزش عالی دارد.

رئیس انجمن یادگیری الکترونیکی ایران گفت: دانشگاه پیام نور جایگاه والایی در راستای ارتقاء آموزش عالی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری یوپنا، یازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی ایران صبح امروز به میزبانی دانشگاه پیام نور آغاز به کار کرد.

در مراسم آغاز به این کنفرانس، غلامعلی منتظر؛ رئیس انجمن یادگیری الکترونیکی ایران ضمن اشاره به این که دانشگاه پیام نور یکی از موطن های یادگیری الکترونیکی است، افزود: این دانشگاه در برنامه ششم توسعه کانون فعالیت های علمی در حوزه های ملی و بین المللی خواهد بود.
عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس توجه ویژه به آموزش الکترونیک را در افزایش کیفیت آموزشی تأثیر گذار دانست و تصریح کرد: در بحث توسعه یادگیری الکترونیک سه گروه برنامه ریزان آموزشی، مهندسان و فناوران رسانه ای و سیاستگذارن آموزشی می بایست در کنار هم قرار گیرند و دانشگاه پیام نور از بخش هایی است که می تواند محل اتصال این گروه ها باشد.
منتظر در ادامه گفت: دانشگاه پیام نور؛ جایی است که هدف اصلی آن بهره گیری از تکنولوژی های جدید، روانشناختی و آموزشی و تلفیق آن ها می باشد و با توجه به حضور جدی این دانشگاه در جلسات سیاستگذاری وزارت علوم، جایگاه والایی را در راستای ارتقاء آموزش عالی کشور در این حوزه می توان متصور شد.
وی در پایان صحبت های خود اذعان داشت: با توجه به گستردگی فعالیت دانشگاه پیام نور در حوزه آموزش الکترونیک، به نظر می رسد می توانیم با بهره گیری از این یافته ها در عرصه های غیر آموزش عالی نیز استفاده کنیم.
در مراسم افتتاحیه، طی مراسمی از دکتر علی اصغر رستمی ابوسعید؛ رئیس دانشگاه پیام نور و رئیس کنفرانس به پاس خدمات ارزشمند ایشان در برگزاری این مراسم تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است یازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی ایران با محوریت “یادگیری ترکیبی؛ رویکرد آموزشی برتر قرن ۲۱″، چهارم و پنجم اسفند ماه در محل سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور حال برگزاری می باشد.