دکتر زندی یاداور شد یک روز قبل از آغاز کنفرانس نیز دو کارگاه آموزشی با عناوین “واقعیت افزوده” و “تولید سریع محتوای متعامل” برای علاقمندان به اجرا در آمده بود.

تایج یازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی ایران را تشریح کردبه گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر بهمن زندی رییس پژوهشکده آموزش باز و از دور و دبیر کنفرانس ضمن تشکر از مدیران عالی دانشگاه در حمایت از برپایی این کنفرانس گفت: خوشبختانه کنفرانس با استقبال چشمگیر متخصصان و پژوهشگران این حوزه مطالعاتی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی برتر روبرو شد و طی دو روز برگزاری مباحث بسیار ارزشمندی در آن مطرح شد.

به گزارش یوپنا، دبیر کنفرانس مذکور در ادامه افزود: دستاوردهای پداگوژیکی نوین در یادگیری الکترونیکی مانند کلاس وارونه ،یادگیری همراه، بازی سازی آموزشی، کاربرد علوم شناختی در آموزش الکترونیکی ، تجربیات جهانی یادگیری و آموزش ترکیبی از جمله مهمترین عناوینی بود که در کنفرانس مطرح شدند.همچنین در پنل ویژه ای دستاوردها و چالشهای آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور به بحث گذاشته شد.

وی یاداور شد یک روز قبل از آغاز کنفرانس نیز دو کارگاه آموزشی با عناوین “واقعیت افزوده” و “تولید سریع محتوای متعامل” برای علاقمندان به اجرا در آمده بود.

دکتر زندی در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به پتانسیل موجود در اجرای فرایند یاددهی-یادگیری مبتنی بر تعاملات حضوری از یکسو و امکانات پیشرفته فناوری نوین از سوی دیگر ، دانشگاه پیام نور با انتخاب رویکرد آموزشی قرن ۲۱ یعنی “رویکرد آموزش ترکیبی” هرچه بیشتر بر کیفیت آموزشی خود بیفزاید و نقش بی بدیل خود را در توسعه علمی ،فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی ایران اسلامی با قوت بیشتری ایفا نماید.